23:20

Luźne spodnie i bluzka w paski


Hej!
Przepraszam Was bardzo za niestety średnie zdjęcia, ale coś ostatnio nie idzie po mojej myśli. Obiecuję poprawę!
Dzisiaj spędziłam wspaniały dzień w towarzystwie Marcina. Wybraliśmy się na spontaniczną wycieczkę do Nieborowa. Na bieżąco postaram się publikować zdjęcia na Instagramie (tutaj), więc jeśli macie chęć to zapraszam na relację. Jeśli ktoś nie ma ochoty, to możecie spodziewać się w przyszłym tygodniu wpisu o tym magicznym miejscu. Wybieram się tam znowu, tym razem w towarzystwie rodziny i teraz na pewno sprawdzę, czy mam zapasowe baterie :)






spodnie - second hand
bluzka - Reserved
torebka - no name
buty - Deichmann 

Pozdrawiam serdecznie Kochani!

13 komentarzy:

  1. Bardzo fajna bluzeczka i dobrze skomponowałaś ją z resztą stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne są takie spodnie, mega wygodne! Ja mam we wzory ale na przyszłe lato chciałabym właśnie takie gładkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny luzacki look <3 Perfekcyjne dopasowane

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wygląda ta bluzka i luźne jeansy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz ciekawy typ urody :) Bardzo urocza z Ciebie dziewczyna, stylizacja w paski też spoko :)

    Carmelatte

    OdpowiedzUsuń
  6. super Ci w takich luźnych zestawach i piękne spodnie!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger