18:04

Różowy sweterek ze srebrną nitką i beżowe spodnie


Witajcie :)
Dobra, blogowa passa trwa i oby się szybko nie skończyła :)
Czasem zastanawiam się, jak to będzie za rok, kiedy zakończę pierwszy etat studiów. Wrócę do siebie do domu, do domu Marcina, czy może... do jeszcze innego, naszego. Uwielbiam w sklepach budowlanych oglądać płytki i tworzyć w głowie własne aranżacje wnętrz. Jeden pokój będzie taki marynarski, drugi skandynawski, a trzeci zamienię w pole lawendy. I pewnie co kilka miesięcy będzie mi chodziła po głowie transformacja, dążenie do minimalizmu. Ale ja nie umiem być minimalistyczna. Ani w szafie, ani w kosmetyczce, ani nigdzie indziej. Nie lubię pustych miejsc, gdzie nie widać osobowości właściciela.

Mam nadzieję, że uda mi się Wam kiedyś pokazać ten mój chaos kontrolowany w moich własnych czterech ścianach, który stworzę sama od początku do końca :)






bluzka - second hand
spodnie - no name
buty - no name
torba - Sinsay

Pozdrawiam Kochani serdecznie!

19 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz! Podoba mi się fason tych spodni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny masz ten sweterek :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki u mnie w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne spodnie - mają ciekawy fason:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa jestem efektów końcowych pokoi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja staram się być minimalistyczna ale też mi to nie zawsze wychodzi :D Piękny sweterek <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać,że mega pozytywna z Ciebie osoba ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przyjemny sweterek, świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny sweterek:)
    mnie w przyszłym roku czeka urządzanie mieszkania- już się nie mogę doczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny look, pięknie Ci w różowym, noś go częściej :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zestaw <3 pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale czadowa jest ta bluzka! za takie perełki uwielbiam sh :p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie podoba mi się ten look, świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna bluzeczka, pasuje Ci ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger