16:05

Koszula w szminki i błękitne szorty


Hej!
Wrzesień szykuje się świetnie. W planach mam wycieczkę z rodzicami, spotkania z Marcinem i kilka kreatywnych projektów. Na jednym zależy mi szczególnie, ale cicho sza :) Szczegóły to póki co tajemnica.


 Ten strój należy do moich ulubionych. Podbijałam w nim czeskie zoo safari, a wczoraj biegałam tak ubrana po starówce w poszukiwaniu Pokemonów. Gra nieco mnie wciągnęła, bo dzięki niej mogę w końcu nauczyć się wszystkich 150 nazw, a po drugie mam kolejny powód, żeby spędzić czas w ruchu. Bawią mnie tylko małe dzieci, które zacięcie siedzą w gorących punktach, bo przecież... one tak naprawdę nic na temat pokemonów nie wiedzą :) Myślę, że po raz kolejny można powiedzieć, że moda lubi zataczać koło. Czekam tylko, czy pojawi się coś nawiązującego do Dragon Ball, czyli do kolejnej bajki, którą oglądałam w podstawówce.






koszula - no name
spodnie - no name
buty - no name
torebka - no name

Pozdrawiam serdecznie Kochani! 
Korzystajcie ze słonecznego dnia :)

18 komentarzy:

  1. Zostałaś nominowana do LBA, mam nadzieję, że weźmiesz udział :)
    Info u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się koszula, dołączam do grona obserwatorów i zapraszam www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też pokemony wciągneły ale teraz już mniej gram:) Zestaw świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna pastelowa stylizacja :)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. koszula totalnie mnie zauroczyła!

    OdpowiedzUsuń
  6. cholernie podobają mi się koszule w te szminki!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. super ta koszula i torba! dzięuje za odwiedzinki u mnie, zapraszam ponownie jest już nowy wpis :)
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Ci tego, aby wszystkie Twoje plany udało Ci się zrealizować!
    Koszula świetna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna ta koszula! I fajnie pasuje do tych spodenek :)

    Ja na wrzesień nie mam na razie żadnych planów, ale mam nadzieję, że Twoje się powiodą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja namiętnie poszukuję takiej koszuli w lakiery, to moje marzenie! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz torba i szorty super

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie buciki jak masz w czasach gdy byłam nastolatką nazwano "Czeszkami" Przywoziło się je własnie z Czech, wtedy to chyba jeszcze Czechosłowacja:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Koszula skradla moje serce - cudowna!! :):)
    Zestawienie bardzo fajne, a zdjecia bardzo estetyczne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się! Świetna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Koszula idealnie pasuje... nawet do nazwy :) super fryzurka!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zestaw i ta torebka! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger