21:46

Kombinezon we wzorki


Hej!
Zdaję sobie sprawę z tego, że zaprezentowany przeze mnie kombinezon będzie miał więcej przeciwników niż zwolenników. Zdaję sobie sprawę z tego, że to niekoniecznie jest mój fason, bo gumka na górze wcina się tam, gdzie nie powinna. Zdaję też sobie sprawę, że do Halloween zostało trochę czasu, ale... ten kombinezon podbił moje serce. Jego krój, kolor, ta dziwność i cena... złapałam go w second handzie za całą złotówkę. Początkowo myślałam, że to sukienka. Wpadł mi w oko jej wzór, a potem dopiero zauważyłam, czym jest tak naprawdę. 
Zgaduję, że moje dzisiejsze ubranie wzbudziło pewną sensację na mieście, czy w sklepach, bo mało kto nosi się tak... retro. Ale czułam się w nim fantastycznie!




A jak Wam podoba się moje "dziwactwo"? :) 
Pozdrawiam serdecznie!

12 komentarzy:

  1. kombinezon super, jednak moją uwagę przykuły twoje oksy <3
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się :) może nogawki takie trochę dziwne, ale tak to spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nam sie bardzo podoba świetnie leży na Tobie! pozdrawiamy ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Krój nie mój, zwłaszcza, że ja ogólnie nie przepadam za kombinezonami, ale Ty wyglądasz w nim naprawdę dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny wzór, choć nogawki zdecydowanie nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ajj tam marudzisz, wyglądasz w nim świetnie - jego kolor pięknie gra z Twoimi włosami :) A no i sandałki fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co Ty chcesz od tego kombinezonu i co niby ktoś ma od niego chcieć?
    Jest bardzo ładny i Ty w nim bardzo ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kombinezon zupełnie nie w moim stylu ze względu na nogawki, ale kolor i wzór ma przepiękny. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się podoba, jest naprawdę fajny. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny masz ten kombinezon:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się takie kombinezony ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger