20:48

Drugie jesienne zestawienie


Hej!
Chciałam dzisiaj zrobić przerywnik od stylizacji i pokazać Wam moją zakupową listę, którą przygotowałam z myślą o promocji w Rossmannie, ale... nie zdążyłam go dopracować :) Marcin zrobił mi wielką niespodziankę, bo przyjechał z moimi ukochanymi goździkami i wyszliśmy na spacer :)

Maksi sukienki to moje główne rozwiązane problemu pt."W co się ubrać?". Wystarczy narzucić na nią sweterek, jakiś fajny top czy dobrać ciekawą biżuterię i mamy gotowy strój. Ja zdecydowałam się na typowo jesienne zestawienie, bo z krótkim swetrem, botkami i dużą, idealną na zajęcia, brązową torbą. Powiem Wam, że w tamtym roku nie odważyłabym się tak wyjść z domu, bo jednak nie jest to typowe połączenie, ale ostatnio pokochałam eksperymenty i lubię sprawdzać nowe miksy.





Zdjęcia po raz kolejny wykonałyśmy w moim ukochanym lasku. Od zimy nie byłam tam z Puszkiem, bo jakoś nas nie ciągnęło w tamte strony, ale teraz to się zmieni, bo nie ma nic lepszego niż jesienny spacer w spokojnym miejscu.


sukienka - second hand (1zł)
sweter - C&A
torebka - no name
naszyjnik - Bijou Brigitte
buty - second hand 

Jak Wam się podoba to połączenie? 
Pozdrawiam Kochani!

16 komentarzy:

  1. Super stylizacja na jesienny spacer. Bardzo ładnie Ci w ciemnozielonym kolorze.
    Zapraszam do mnie https://banachic.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna torebka :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna torebka :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł!
    bardzo fajnie ten sweterek gra z sukienką, ma to swój urok i bardzo do Ciebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz, ładna jesienna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor sweterka śliczny ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny sweterek i jego kolor - taki już typowo jesienny. Świetnie do niego pasuje ten złoty naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, pięknie Ci w tej zieleni. U mnie jeszcze letnie stylizacje :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe zestawienie! Pięknie Ci w takiej kolorystyce :)
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wybrałabym inną torebkę, ale zestaw ogólnie świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sweterek ma fajny butelkowy kolor:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger