17:21

Szary golfik, koszula w kratę i czarne spodnie


Hej!
Wracam do Was z nowym wpisem, nowy strojem i nową fryzurą :) Myślę, że te kilka centymetrów mniej robi różnicę :) I to nie tylko w wyglądzie, ale też w samopoczuciu. Uwielbiam krótkie fryzurki, wyglądają moim zdaniem milion razy lepiej niż smętnie zwisające strąki. Nie rozumiem też dziewczyn, które na upartego zapuszczają włosów i na dźwięk słowa fryzjer uciekają, gdzie pieprz rośnie, a ich włosy nie prezentują się zbyt ładnie. Mam nadzieję, że Wam również spodoba się moje nowe wydanie :)





 Nie wiem jak w Waszych miastach, ale w Płocku jest nadal słonecznie, jednak zdecydowanie chłodniej. Nie chcę już teraz wyciągać kurtek, dlatego bawię się warstwami. Koszula zarzucona na golfik wygląda moim zdaniem całkiem ciekawie i spełnia swoje zadanie, bo nie wieje nam po plecach.


koszula - cropp
spodnie - cropp
golf - New Yorker
torebka - no name
buty - second hand 

Jak Wam się podoba to zestawienie? Jak Wam mija poniedziałek? :)
Pozdrawiam serdecznie!

20 komentarzy:

  1. uwielbiam kratę, oj tak jesienny listek zapowiada już chłodniejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do fryzjera to mam podobne zdanie, choć osobiście lubię długie włosy, ścinane co jakiś czas, żeby rosły zdrowe :) Co do stylizacji to bardzo podoba mi się Twoja koszula :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Ci ładnie w nowej fryzurce :) Ja od dłuższego czasu mam ochotę skrócić trochę moje "strąki", jednak ciągle nie mogę znaleźć dobrego fryzjera :(

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam kraciaste koszule o tej porze roku ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie wyglądasz, bardzo lubię koszule w kratę. Ja również uważam że krótkie włosy są fajne i czasami wyglądają lepiej niż te długie .

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealna długość. Ja chcę zapuścić włosy ale nie uciekam przed fryzjerem bo czasami on więcej pomoże na zapuszczanie włosów niż go brak.

    OdpowiedzUsuń
  7. Już robi się tak jesiennie, czas wyjąć sweterki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam koszule w krate ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. krata na jesień to jest to ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się takie półgolfiki, muszę się zaopatrzyć w jeden na jesień :) Ładnie wygląda z koszulą w kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie nie warto zapuszczać ciągle bez pielęgnacji, gdzie widać jak zniszczone włoski już są. Również tego nie rozumiem :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  12. dobrze jest podcinać włosy, fajnie Ci

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny, już lekko jesienny zestaw.
    Ja należę wprawdzie do osób, które prawie trzeba ganiać z nożyczkami, ale to raczej przez brak czasu niż z obaw.

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz przepiękny uśmiech! :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio kupiłam niemal identyczny szary golf w TKMaxx. Świetna stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger