20:26

Bluzka z krzyżem i ołówkowa spódnica


Hej!
To ostatni wpis z długimi włosami, bo w końcu je ścięłam :) Miało być wielkie zapuszczanie do wesela, ale już nie mogłam patrzeć na te moje smutnie zwisające strąki. Kilka centymetrów mniej i od razu lepiej się czuję :)
Niestety przede mną kilka ciężkich dni. Złapałam przeziębienie i zawsze ciężko to znoszę. Męczący katar, osłabienie i chęć wrócenia do łóżka, której za nic nie można uciszyć. Staram się też widzieć w tym wszystkim pozytywy, bo w końcu mogę poleżeć w pajacyku, pooglądać ulubione seriale, czy pospać dłużej bez wyrzutów sumienia :)





bluzka - second hand 
spódniczka - New Yorker
torebka - second hand 

Na koniec chcę Was tylko zaprosić na mój Instagram KLIK, gdzie zdecydowanie częściej się udzielam i ze zdecydowanie innej strony, bo tej bardziej prywatnej :) 

Pozdrawiam serdecznie!

20 komentarzy:

  1. Bardzo fajny zestaw na luzie, sama chętnie bym się tak ubrała
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ładnie wyglądasz w takich obcisłych, dopasowanych spódniczkach!
    dla takich drobinek to idealny model!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta spódnica i super podkreśla Twoją figurę :) Bluzeczka też mi się podoba, ale bardzo mi się podoba to połączenie sportowych butów i spódnicy :)

    Czekam na zdjęcie w nowej fryzurze i życzę szybkiego powrotu do zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również jestem przeziębiona ;( także wracaj szybko do zdrowia ;) a koszulka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz<3 super bluzeczka

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna stylizacja,bardzo ładnie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna spódnica i super wyglądasz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka ołówkowa skpódnica i trampki to mega, muszę w ten sposób w końcu ją zestawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tą bluzkę, kupiłam na promocji w Tally całe wieki temu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie klasyczne spódnice :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawie wygląda koszulka :)

    www.valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zainspirowałaś mnie :) Muszę koniecznie mieć taką spódnicę w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna i elegancka bluzka. Ja ostatnio kupiłam sobie bardzo podobna tutaj https://byinsomnia.com/pl/. Polecam Ci do nich zajrzeć ponieważ moim zdaniem mają sporo bardzo ciekawych kolekcji, które powinny Cię zainteresować

    OdpowiedzUsuń
  14. Szukałam w lato odzieży na lato i nie było to ąż takie łatwe. Ostatecznie się udało i szafa przeszła poważny remont:p Dodatkowo kupiłam tez odzież sportową: https://wassyl.pl/pol_m_ODZIEZ-SPORTOWA_WSZYSTKIE-211.html Co myślisz?

    OdpowiedzUsuń
  15. Oryginalna stylizacja. Sportowa elegancja

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna stylizacja! Podobne bluzki znajdziesz również na https://outhorn.com/odziez,19,0.html.

    Sportowe rzeczy idealne są w szczególności latem:)

    Świetny blog!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger