20:06

Czarny płaszczyk, bordowa spódniczka i kapelusz


Hej!
Jak pewnie wiecie, przez długi czas marzył mi się kapelusz, ale najpierw bałam się go nosić, a potem szkoda mi było wydać na niego 100zł. Na szczęście któregoś dnia pokazałam mamie w H&M obiekt moich westchnień, a ta powiedziała, że... miała kiedyś taki i chyba nadal leży gdzieś w szafie. I faktycznie, czekał tam na mnie :)  Jak to dobrze, że mama postanowiła zostawić chociaż tą jedną rzecz, bo większość ubrań ze swojej młodości po prostu wyrzuciła.


Płaszcz i spódniczka to druga część mojego zamówienia z bonprix :) Płaszczyk o dziwo okazał się całkiem ciepły. Często chodzę w nim na uczelnię odpowiednio dobierając resztę ubrań :)
Spódniczka może Wam przypominać tą musztardową. Muszę przyznać, że jej fason bardzo mi odpowiada, dlatego też wzięłam drugą w bordowym kolorze. Została wykonana z przyjemnego materiału i wygodnie się ją nosi.


Przeproszę Was za moją ograniczoną obecność w blogosferze, ale nadal trzyma mnie tryb "wyłącz". W ostatnich dniach brakowało mi i chęci i pomysłów i... pogody, ale wiem, że nie jestem w tym odosobniona. Odliczam do mojego dłuższego wolnego. Szykuję nowe stylizacje, zaznaczam sobie na trasie nowe miejsca, gdzie możemy zrobić zdjęcia i zbieram kolejne kosmetyki do recenzji.
 



płaszcz - TUTAJ 
spódniczka - TUTAJ 
koszula - @
torebka - targ w Kutnie 
buty - CCC
kapelusz - mamy
 

Co myślicie Kochani o tej stylizacji?
Pozdrawiam serdecznie i do kolejnego wpisu!

21 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz :) Przepiękna spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie znalezisko w maminej szafie to prawdziwy skarb!
    Kapelusz jest super - zdecydowanie różni się od tych dostępnych teraz w sklepach, chociaż owszem, model ten sam ;)
    Bardzo pasuje Ci do całości!
    A ona sama ma świetny charakter - niby to jest zestaw "szkolny", niby elegancki... ale zdecydowanie ma w sobie to "coś"!

    OdpowiedzUsuń
  3. torebka mi się spodobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny zestaw, idealny na jesienne dni. Super Ci w kapeluszu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie i tak lekko ;) Kapelusz super ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana wyglądasz super :)
    Butki extra, mam podobne <3
    magiclovv.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczny zestaw:) miałam identyczną spódniczkę;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wygladasz w ten pochmurny dzień, muszkieterki uwielbiam, do twarzy ci w kapeluszu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, jak takie perełki uchowają się gdzieś w czeluściach szafy. Super kolorystyka zestawu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna i ciekawa stylizacja, kapelusz, spódnica, buty, wszystko super ze sobą współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega stylówka! Pasuje Tobie ten kapelusik ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja także przymierzam się do kupna kapelusza :) Fajnie połączyłaś jesienne trendy: kapelusz, bordo i otk boots, bardzo mi się podoba. W wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny płaszczyk :) Torebka również bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kapelusz , tez miałam kiedyś ochotę nosić podobny. Całość również bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja, bardzo fajnie to wszystko dobrałaś. :)

    Pozdrawiam Kochana
    Birginsen :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna spódniczka, torebka i buty,świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny zestaw i mogę śmiało powiedzieć, że wyglądasz oszałamiająco. Ja również na nowo zaczynam odkrywać kapelusze i w sklepie https://hatfactory.pl/ zamówiłam już sobie kilka nowych modeli.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger