17:28

Jesienna sukienka


Hej!
Pomimo dzisiejszych pogodowych psikusów udało nam się zrobić kilka zdjęć. Bazę znowu stanowi parka, której tym razem towarzyszy jedna z moich ulubionych jesiennych sukienek. Noszę ją w zasadzie tylko w trakcie obecnej pory roku, gdyż na lato czy wiosnę jakoś mi nie pasuje. Jej kolor i wzór kojarzą mi się tylko z jednym - z jesienią właśnie :)


Mimo ciągłych deszczów mnie znowu zachciało się dokądś jechać. Mój plan to głównie sąsiednie miasta, ale gdzieś w głowie świtają mnie też dalsze wojaże. Niestety cierpię na chroniczny "Fernweh" :) Nie umiem siedzieć przez długi czas w jednym miejscu i wykonywać ciągle tych samych czynności.

 




parka - KLIK 
sukienka - second hand
sweter - second hand 
buty - czasnabuty 
torebka - Sinsay
 

Jak Wam się podoba to zestawienie? Uważacie je za udane, czy wprost przeciwnie? Czekam na Wasze komentarze :) 
Pozdrawiam Kochani!

22 komentarze:

  1. Sukienka jest śliczna!
    I rzeczywiście - na jesień ten jej wzór pasuje najbardziej!
    Podobną widziałam ostatnio w Top Secret, ale zapewne była o wiele milionów monet droższa niż Twoja ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny look, bardzo udane zestawienie, idealne na jesień, klik
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię takie połączenia z parką :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mi się marzy jakiś wyjazd, ale niestety chyba muszę poczekać do następnych wakacji :(
    Stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się połączenie kwiecistej, romantycznej sukienki i "ciężkiej" reszty. Uwielbiam takie kontrasty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzór sukienki rzeczywiście idealny na jesień, brakuje takiej w mojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne zestawienie, w jesiennych klimatach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wygląda ta sukienka z zieloną parką <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Poluję na podobną parkę! Twoja jest super i idealnie pasuje do sukienki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger