19:27

Moje ulubione profile na instagramie


Hej!
Gdybym miała wskazać najfajniejsze źródło inspiracji dostępne w internecie, to z pewnością wskazałabym na Instagram. Wystarczy wpisać dowolnie wybrany przez nas #hasztag by dotrzeć do nieskończonej ilości zdjęć. Każde prezentuje inne spojrzenie na dany wyraz, każde może nas niesamowicie zainspirować.
Do tej pory opcję "obserwuj" wybrałam przy prawie 900 profilach. Nie potrzeba wiele, aby zechciała być z kimś na bieżąco. Wystarczy, że zauważę, że coś nas łączy, że pokazuje ciekawe rzeczy, że wstawia super przepisy, czy świetnie się ubiera. Najbardziej jednak lubię osoby, które nie kopiują na siłę wszystkiego. Profil typowej tumblrgirl jakoś mnie nie kręci, bo nie umiem z niego wyciągnąć nic dla siebie. Wolę normalne kobiety/matki/studentki/blogerki i właśnie takie osoby przedstawiam Wam na mojej krótkiej liście najlepszych kont na instagramie :)
Kolejność jest oczywiście przypadkowa



  
Kasi chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Obserwuję ją w zasadzie od czasu, kiedy zajęłam się blogowaniem. Najpierw ciągle przeglądałam jej fotografie na facebooku, czytałam bloga, a potem przeszłam na Instagram. Zdjęcia cechuje prawdziwy minimalizm i raczej stonowana kolorystyka, ale mimo wszystko mnie niesamowicie zachwycają.



Profil Einhorm wypełniają przepiękne fotografie utrzymane w białej kolorystyce. Ola pokazuje zwyczajne rzeczy w niezwyczajny sposób. Nieważne, czy jest to kot, książka, czy kubek z herbatą, wszystkie kwadraciki mają w sobie coś tak pięknego, że ma się ochotę oglądać je bez przerwy. 
 


Nie może tu też zabraknąć dziewczyn z LGS. Na ich profilu dominują selfie, ale też ujęcia z książkami, czy zdjęcia jedzenia. Prawdziwy miszmasz można powiedzieć. Uwielbiam szczególnie zdjęcia zakupów i książek właśnie, bo zawsze znajdę tam coś dla siebie, co zechcę kupić albo przeczytać. 
 


Profil Pani Olimpu to dla mnie najlepszy modowy katalog. Jeśli ktoś chce przejrzeć zdjęcia naprawdę świetnych, oryginalnych i co najważniejsze nie odtwórczych stylizacji, to zapraszam właśnie do niej. 
 

Profil Pauli Jagodzińskiej przeglądam tylko dla zdjęć z podróży. Nic tak na mnie nie działa, jak fotografie nowych, nieznanych mi miejsc. Od razu mam chęć spakować plecak i ruszyć przed siebie. 



Profil Ani wypełniają przepiękne zdjęcia jej samej, jej obłędnych dzieł i ujęcia z podróży. Jak sama pisze, jest romantyczną duszą, co widać na każdym kwadraciku. Co jeszcze szczególnie przyciąga moją uwagę? Styl Ani :) Widać, że dziewczyna w każdej dziedzinie pozostaje wierna sobie, a nie trendom :) 

Znacie przedstawione przeze mnie profile? Czy raczej są dla Was nowe? :) 
Może przedstawicie mi Waszą subiektywną listę? Chętnie poznam nowe inspirujące osoby, których zdjęcia umilą mi długą podróż, czekanie w kolejce, czy chwile zanim zasnę. 

Pozdrawiam serdecznie Kochani! 

10 komentarzy:

  1. Kojarzę większość z nich, chociaż regularnie obserwuję tylko dziewczyny z lgs, uwielbiam je ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze to nie znam żadnego hehe ale zajrzę :)
    magiclovv.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezmiernie miło jest mi czytać te słowa wyróżnienia :) I jeszcze, że znalazłam się w takim gronie <3 Dziękuję!
    Żałuję też, że mam niewiele czasu na blogowanie, zatęskniłam za tym przeglądając Twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem Kasia też obserwuję!:) Świetna dziewczyna i moja ulubiona blogerka!:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe, sama zaczynam z instagramem. Aktualnie za swoje źródło inspiracji uważam Pinterest.

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat tych blogerek nie śledzę, ale zgadzam się z Tobą - Instagram to nieskończone źródło Inspiracji. Z chęcią odwidzę te profile, może i mnie się spodobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat tych blogerek nie śledzę, ale zgadzam się z Tobą - Instagram to nieskończone źródło Inspiracji. Z chęcią odwidzę te profile, może i mnie się spodobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. większość profili znam i zgadzam się z Tobą - Instagram, Pinterest... to kopalnie inspiracji! Sama jak pisałam ostatnio na blogu odpoczywam przy tych cudownych, kolorowych, pokazujących cały świat kwadracikach z Insta i szczerze je uwielbiam :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. LGS i Egotiste śledzę na instagramowych. Innych nie kojarzę, ale nieustannie zachwycam się profilami, które mają spójność kolorystyczną :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger