13:53

Strój uczennicy


Hej!
Powiem Wam, że powrót na zajęcia wcale nie okazał się być koszmarem. Wprost przeciwnie. Póki co wszystko zapowiada się pozytywnie i oby takie pozostało. Ten rok ma być kluczowy, bo zakończy pewien etap. Powiem Wam, że mając prawie pierwszy dyplom, widzę wszystko inaczej. Zastanawiam się też nad ciągiem dalszym, bo nie ukrywam, że chcę się uczyć dalej. Sporo w moim myśleniu zmieniła też współpraca z dziećmi. Dzięki temu rozważam podjęcia się takich kierunków, które jeszcze dwa lata temu nie przyszłyby mi głowy. Jak będzie ostatecznie... zobaczymy. W każdej chwili mogę przecież też stwierdzić, że wolę zostać kurą domową :)


Strój z dzisiejszego wpisu Dominika określiła mianem szkolnego. Powiedziała, że wyglądam jak typowa uczennica :) Kiedyś, jak byłam młodsza, marzyłam, żeby w mojej szkole wprowadzili mundurki inspirowane tymi z Plotkary. Były przepiękne. Niestety rzeczywistość okazała się być tak różna od moich pragnień. Szkolne mundurki stanowiły na dobrą sprawę tylko brzydkie polary czy polówki z emblematem szkoły.


Spódniczka to tak naprawdę sukienka. Uwielbiam pokazywać ją właśnie w roli spódniczki, gdyż ma mój ukochany fason i świetnie się prezentuje właśnie ze związanymi koszulami, czy swetrami.


koszula - second hand
spódniczka - Cropp
buty - second hand
torba - Sinsay 


Na koniec chcę Wam podziękować za liczne odpowiedzi pod ostatnim wpisem. Miło jest wiedzieć, że z częścią Was mam coś wspólnego :) I jak się okazało, wcale nie tak mało :)

Pozdrawiam i do kolejnego!

19 komentarzy:

  1. Zawsze w życiu wszystko zmienia się z czasem. Moje przemyślenia były zupełnie inne rok temu jak teraz. Stylizacja świetna, spódniczka ma rewelacyjny krój.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam koszule w kratę! Stylizacja uczennicy na 6+! ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja po dwóch dniach (w sumie 4 wykłady i 4 ćwiczenia) jestem kompletnie wypompowana z energii :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia na studiach w tym roku:) świetna stylizacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia na studiach w tym roku:) świetna stylizacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście - jak uczennica :)
    ale do Ciebie pasuje taki dziewczęcy urok niewinności, także bardzo mi się taka podobasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny zestaw, faktycznie pasuje do szkoły, ale nie tylko i to czyni go wyjątkowym, bo pasuje na różne okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam koszulę w kratę, ładny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zestawienie wszystko trafione idealnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne buty i torebka <3
    Całość na tak!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja również marzyłam o takich pięknych mundurkach. Moje gimnazjum niestety wprowadziło paskudne a'la dżinsowe kamizelki. Koszmarne.
    Bardzo ładne zestawienie :) spódniczka (sukienka) z tą koszulą świetnie się komponuje :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. kochana cudownie wyglądasz,stylizacja boska <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna stylizacja, torebka boska - znalezienie dobrej torebki do szkoły jest mega trudne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja na szczęście nie musiałam nosić mundurków, ale jeśli wyglądałyby one tak jak twoja stylizacja, to chyba nie miałabym nic przeciwko :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz :) bardzo lubię stylizacje nawiązujące do szkolnych mundurków

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię koszule w krate ;) nadają się na każdą okazję ;)
    Obserwujemy zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger