14:52

Męskie zestawienie


Dzień dobry!
Pogoda ostatnio ani trochę nie dopisuje. Zamiast pięknego, śnieżnego grudnia, mamy bezustanny deszcz, mgły i brak jakiejkolwiek nadziei na choćby odrobinę słonka. Ktoś mógłby powiedzieć, że nie pozostaje nic innego jak zaszyć się pod kołdrą i przespać ten smutny czas.
Ja jednak nie ujęłabym ani chwili z tego czasu. Przede mną kolejny drobny wyjazd i chcę się do niego możliwie najlepiej przygotować. Poza tym cały czas rozmyślam o świątecznych zakupach. Część prezentów już mam, po drugą cześć dopiero się wybieram.


Dzisiaj prezentuję Wam zestawienie, które sama nazywam "męskim". Spodnie, koszula, kamizelka to raczej rzeczy, które znajdziemy w szafie naszych panów. Brakuje tutaj dopasowanych fasonów, kolorystyka też raczej w żaden sposób się nie wyróżnia, ale mnie się podoba ten "klimat".


koszula - SH
kamizelka - Reserved
spodnie - Sinsay
buty - SH
torebka - Sinsay 

Na sam koniec chcę Was zaprosić na rozdanie organizowane TUTAJ. Sponsorem nagrody jestem tylko i wyłącznie ja, więc będzie mi miło, jeśli dołączycie do zabawy.
Pozdrawiam serdecznie!

14 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba ta stylizacja!!

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście, ten zestaw ma w sobie trochę takiego męskiego sznytu - ale jest dzięki temu bardzo fajny!

    dobrze Ci w takim stylu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw
    Bardzo podoba mi się ta kamizelka

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie "męskie" elementy w naszej garderobie. Jest fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz Paulinko, a koszuli zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się taka stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli macie naszą angielską pogodę ;P Mam nadzieję, ze jak przyjadę do Polski na święta to będzie dużo śniegu!
    A zestaw jest dość ciekawy! Sama z chęcią bym się tak ubrała :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nice post and great blog,
    kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa koszula, ładnie Ci w takim odcieniu niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger