10:00

Inspirujące profile na instagramie


Hej!
Jakiś czas temu pojawił się na blogu pierwszy wpis ze zbiorem inspirujących profili na Instagramie. Pomyślałam, że fajnie byłoby to kontynuować, bo przecież co chwilę trafiamy na nowe, ciekawe i przepiękne konta, o których warto wspomnieć. Pomyślałam, że warto zrobić z tego co miesięczną serię. Postaram się też zawsze umieścić sześć profili, każdy o innej tematyce.

Dziś wyjątkowo przedstawię Wam ich pięć :)




Natalia jako pierwsza trafia do kategorii #kosmetyki. Uwielbiam to, że jej zdjęcia są jasne, estetyczne, głównie z białym tłem, ale nie pozostają nudne. Moje ulubione to te z paznokciami - stanowią sporą inspirację dla hybrydomaniaczek. 
 


Ola to prawdziwa inspiracja jeśli chodzi o zdrowe posiłki i motywację do ćwiczeń. Oglądam też jej filmiki i przez nie zaczęłam ją odbierać jako sympatyczną dziewczynę, z którą każdy mógłby się zaprzyjaźnić. Poza tym znajdziecie też na jej profilu zdjęcia codziennych inspiracji, czy garść kosmetyków. Chyba każdy znajdzie coś dla siebie :) 
 


Zdjęcia Beaty wydają się być dopracowane w każdym calu. Moje oko niesamowicie cieszą, a najbardziej te, przedstawiające stylizacje. No cudne są! Muszę też przyznać, że autorka bloga mywayof ma niesamowity styl. Widać, że lubi ciuchami wyrazić siebie, a nie jedynie ślepo podążać za trendami. 



Jeśli ktoś miałby urządzić mój dom, to z pewnością poprosiłabym o to autorkę tego profilu. No dawno nie widziałam tak pięknych zdjęć wnętrz. Uwielbiam w nich to, że nie są przesadnie proste, minimalistyczne. Zresztą, przekonajcie się sami. 



Na koniec profil z najpiękniejszymi zdjęciami jedzenia i roślin. Poza tym Kinga na swoim profilu publikuje zdjęcia kosmetyków, ale też przyrody. Niby wszystko, ale każde zdjęcie idealnie pasuje do poprzedniego. No uwielbiam! 

To by było na tyle Kochani. Znacie może przedstawione przeze mnie konta? Czy dopiero będziecie nadrabiać zaległości? 
Zapraszam Was też oczywiście na mój profil KLIK

Pozdrawiam serdecznie!

17 komentarzy:

  1. Świetne profile wybrałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspiracje, nie wszystkie znałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny wpis, można wyszperać kogoś interesującego! Niestety nikgo nie znałam ale już "poznałam!" ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, ale przejrzę :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam żadnego z profilu ale chętnie zaobserwuję. Chętnie poznam więcej osób, które są inspirujące.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post, niedawno założyłam IG, chętnie zaobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam profil Beaty i uwielbiam jej zdjęcia, są idealne :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. Własnie zamierzam założyć blogowy profil na Instagramie (mam nadzieję, ze w weekend się uda), więc spadłaś mi z nieba z tym wpisem. Wiem, kogo zaraz będę tam szukać. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszego insta również obserwuję, niezwykle inspirująca osoba! :) Do pozostałych również chętnie zajrzę;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję za umieszczenie mnie w tym poście. Czuję się bardzo wyróżniona i nieco zawstydzona, bo mojemu profilowi jeszcze wiele brakuje do pozostałych. Z wymienionych przez Ciebie znam profil marzena.marideko i jestem zakochana w tym stylu, wnętrzu i wielkich łapaczach! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. To dla mnie ogromne wyróżnienie znaleźć się w tym miejscu...! Bardzo się cieszę, że mogę być choć odrobinę inspiracją, ale wiem, że czeka mnie jeszcze naprawdę sporo pracy. Dziękuję serdecznie za znalezienie się pośród innych, świetnych profili i za wszystkie piękne komentarze! Jesteście kochane!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger