13:34

Zimowa spódniczka


Dzień dobry wszystkim!
Powiem Wam, że jeszcze nigdy nie cieszyłam się tak bardzo na tydzień, w którym piszę egzamin. I oczywiście nie on jest powodem mojej radości, bo nie jest. Denerwuję się cholernie i cały czas mam wrażenie, że nie wyjdzie tak, jakbym sobie tego życzyła. Cieszę się, bo w środę zaczynam ferie. Ale nie w zwykły sposób! Jadę na spotkanie "Porozmawiajmy o Modzie". Moje pierwsze i tak długo wyczekiwane.


Dopiero teraz jednak dochodzą do mnie konsekwencje. Przecież trzeba się prezentować. Ubrać ładnie, umalować, żeby nie wyróżniać się w tłumie jako ta najgorsza. To może być ciężkie, tym bardziej, że wpadnę na spotkanie po dwóch godzinach spędzonych za kierownicą. 


Jak zwykle nie może u mnie zabraknąć elementu z second handu. Tym razem jest to spódniczka i buty. Jej wzór i kolorystyka wyjątkowo kojarzą mi się z zimą, więc muszę nacieszyć się nią przez najbliższe dwa miesiące, bo potem wyląduje na dnie szafy.



kamizelka - no name
półgolfik - New Yoker
spódniczka - second hand
torebka - Pepco 
 

21 komentarzy:

  1. Spódnica jest mega i świetnie pasuje do niej to futerko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczna stylizacja;) świetne futerko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna spódniczka. Lubię takie zimowe spódniczki :)

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. FAjnie wyglądasz, udanego spotkania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki zestaw podoba mi się, super w nim się prezentujesz. Lubię takie futrzane kamizelki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będzie dobrze!
    Nie denerwuj się, bo inne też pewnie będą się denerwować, więc nie ma powodu :)

    To jest bardzo ładny zestaw, pasuje do aury a i stylowo nie odbiega od tego co zwykle nosisz i w czym Ci ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale fajne futerko i ten kapelusz! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja bardzo fajna, sama ostatnio kupiłam takie piękne futerko. Super wyglądasz
    Zapraszam do mnie na nowy post http://sylwiageorgiev.blogspot.com/2017/01/winterlooks.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz rewelacyjnie, powodzenia na spotkaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba, kocham takie kamizelki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.s Obserwuje i zapraszam w wolnej chwili do siebie :)

      Usuń
  11. Ale ta stylizacja jest ładna! Bardzo podoba mi się futerko :)

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna spódniczka no i ten futrzak ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super wyglądasz! pozdrawiam i zostaję tu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz , super look
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie wyglądasz, fajne kolory:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger