17:31

Ootd z parką i różowym swetrem


Powiadam Wam, że cud się stał. Udało mi się bez gadania wyciągnąć Marcina na zdjęcia! 
Na szczęście dzisiaj wszystko było po naszej stronie, bo nie mogę narzekać ani na pogodę, nie wypadł też dzisiaj bad hair day, ubiór też się sam skomponował. Tylko aparat lekko kaprysił, zdecydowanie nie lubi ujemnych temperatur. Chyba pora dać mu odetchnąć i zainwestować w coś nowego.


Dzisiaj postawiłam na coś w 100% prostego, wygodnego i ciepłego. Jedynym przykuwającym wzrok elementem mogą być spodnie w azteckie wzorki. Chociaż wyglądają całkiem fajnie, to przechodzę fazy związane z nimi, bo raz mi się podobają i zakładam je często, a czasem mam chęć po prostu się ich pozbyć.


Torebeczka to mój ostatni zakup z Pepco. Miałam na długie tygodnie zrezygnować z zakupu nowych rzeczy, bo odkładam na kolejne wyjazdy, ale spodobała mi się na tyle, że nie mogłam jej zostawić w sklepie. Myślę, że taka mała torebeczka zawsze się przyda.

 

Przyznam Wam się jednak szczerze, że dziś, kiedy przechodziliśmy obok second handu, to zatęskniłam za buszowaniem w nim. Uwielbiam wizyty w lumpie i oryginalność ciuchów, jaką tam widzę. Nic mnie tak nie inspiruje właśnie jak krótka wizyta w ulubionym sklepie z odzieżą używaną.


parka - Bonprix
sweter - Bershka
koszula - @ 
spodnie - no name
torebka - Sinsay
buty - no name 
 

Jak Wam się podoba to zestawienie? I jak Wasze humory? Dopisują? 

Pozdrawiam serdecznie i do kolejnego wpisu!

16 komentarzy:

  1. Fajny look Paulinko, lubię parki i takie czapy :) DO mnie właśnie dotarła moja nowa parka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. parka super!
    Bardzo fajnie wygląda do tego zestawienia koszuli i sweterka!

    taka klasyczna school girl tu z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie wygląda sweterek w połączniu z koszulą, lubię takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sweter z koszulą to świetne polączenie no i parka - bomba! a lumpeksy również uwielbiam i zatęskniłam za nimi!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna kurteczka i piękny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Połączenie koloru khaki i różu uwielbiam, a tak mało osób korzysta z takiego zestawienia kolorów! Świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie :-D na początku przeczytałam tytuł zamiast parka panterka hihi 😂

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi się kurteczka;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny sweterek w polaczeniu z ta koszula fajnie sie zgral :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger