17:34

Kocio


Witam wszystkich!
Ubiegły tydzień minął mi nadspodziewanie miło. Każdy dzień przynosił jakąś miłą niespodziankę. Udało mi się wykreślić kilka pozycji z listy celów na ten rok i wprost nie mogę uwierzyć, że wszystko wydarzyło się tak szybko :)


W sobotę, będąc w Sinsayu, upatrzyłam sobie śliczną sukienkę w koty. Chciałam ją przymierzyć, a zaraz potem kupić, ale mama przypomniała mi, że przecież mam już coś takiego w swojej szafie. I faktycznie, przypomniała mi się ta sukienka. Niestety nie jestem do końca przekonana, czy jej wzorek konkretnie przedstawia koty, czy jakieś inne zwierzęta.
 

 Bardzo żałuję, że nie udało nam się odpowiednio uchwycić torebki. Jest to mój gwiazdkowy prezent od Puszka. To maleństwo niesamowicie przypadło mi do gustu, bo ma fajny kolor, odpowiednią wielkość i taki... imprezowy charakter. Mam nadzieję, że następnym razem uda mi się naprawić ten błąd i pokażę ją Wam w całej okazałości.


sukienka - @
kurtka - @ 
buty - second hand
torebka - Bershka 
 

Pozdrawiam serdecznie!

17 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja. Sukienka jak i czapka są prześliczne. Jednak, jak dla mnie to jeszcze jest za zimno na takie stroje ;) Zamarzłabym chyba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak wiesz po moim ostatnim wpisie - bardzo lubię koty :)
    Co do tej sukienki, to mnie te stworki bardziej wyglądają na lisy, ale pal licho - jest bardzo urocza i niesamowicie do Ciebie pasuje!

    gratuluję osiągnięcia celów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka prezentuje się rewelacyjnie :) Bardzo lubimy takie oryginalne motywy na ubraniach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hihi,a le masz piękną tą sukienkę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz a sukienka urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieknie wyglądasz kochana:) sukienka świetna:)

    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna ta sukienka a strój przywołuje mi na myśl wiosnę :) Jest taki lekki i zwiewny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyglądasz :) Wszystko do siebie pasuje :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. cudownie wyglądasz <3 super sukienka<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka śliczna ta sukienka, przeurocza <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie! Piękna sukienka :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger