22:16

Porozmawiałam o Modzie


Dobry wieczór!
Dzisiaj mam dla Was wpis zupełnie inny niż zwykle. Chcę podzielić się z Wami moimi wrażeniami odnośnie spotkania Porozmawiajmy o Modzie. Byłam na nim pierwszy raz i już wiem, że nie ostatni, bo czas spędzony tam minął naprawdę fantastycznie.

Czym w ogóle jest to spotkanie?
Prowadzi je płocka blogerka i stylistka Sandra Panuś, z którą miałam okazję poznać się kilka lat temu. Odbywają się cyklicznie w różnych, ciekawych miejscach w naszym rodzinnym Płocku. Idea jest jedna. Pokazać, że moda dotyczy każdego. Każde spotkanie uświetnia osoba mniej lub bardziej związana właśnie z tematyką modową i tym razem była to chyba każdemu znana Radzka.


Spotkanie było podzielone na dwie części. Pierwsza dotyczyła bezpośrednio ubioru i tego, jak rozpoznać swoją sylwetkę. Sandra i Radzka namawiały do tego, aby się zmierzył. Czemu? Bo w ten sposób najłatwiej rozpoznać, czy jest się klepsydrą, jabłkiem, czy gruszką, a potem dobrać odpowiednie dla siebie fasony ubrań.


Radzka mierzyła kolejne ochotniczki i mówiła im, który typ figury reprezentują. Cały czas powtarzała, że każda figura jest fantastyczna i ma swoje plusy. Na starcie zaznaczyła, żeby nie używać haseł typu dysproporcja, czy wady, a raczej problematyczne miejsca. Niesamowicie podobało mi się, że każdej dziewczynie się przedstawiała.


Potem dziewczyny pokazały na manekinach trzy propozycje strojów dla różnych sylwetek. Radzka tłumaczyła, co warto nosić, gdy jest się np. gruszką, a czego lepiej unikać, aby prezentować się jak najlepiej. Odpowiadała też na pytania widowni i cały czas bił od niej absolutny profesjonalizm, ale też pasja. Widać, że uwielbia, to co robi.


Niesamowicie podobała mi się atmosfera panująca w sali. Szłam tam lekko zestresowana, bo jednak był to mój pierwszy raz i nie wiedziałam, czego mogę się spodziewać. I wiecie co? Ten mój strach był absolutnie niepotrzebny. Sandra witała każdego uśmiechem, tak jakby każda obecna tam osoba była jej starą, dobrą koleżanką.


Czekały też na nas niespodzianki - kilka pań otrzymało vouchery od partnerów spotkania. Przyznam szczerze, że zazdroszczę :) Próbowała też wygrać coś w mini konkursie zorganizowanym wspólnie ze sklepem Lilou, ale niestety... były lepsze panie :) Może następnym razem ;)


Druga część dotyczyła wywiadu. Sandra zadawała Radzkiej pytania odnośnie jej motywacji, planów, celów i nie kryła podziwu dla jej sukcesu. Magda przyznała, że ciężko na to pracuje, bo nawet i po 15 godzin dziennie. Opowiedziała o swoich początkach, pracy w kancelarii i walce o realizację swoich pasji. Słuchało się jej naprawdę z przyjemnością, bo potrafi na serio ciekawie mówić.


Z góry przepraszam za jakość zdjęć, ale ciężko mi było uchwycić dynamizm Pań :)
Jeśli jesteście z Płocka albo okolic polecam zarezerwować sobie chociaż raz trochę wolnego czasu na spotkanie Porozmawiajmy o Modzie, bo uwierzcie, że nie pożałujecie ani jednej minuty. Możecie zyskać wiedzę, ale też nowe znajome o podobnej pasji :)

Pozdrawiam serdecznie Kochani!

16 komentarzy:

  1. Świetne spotkanie i cieszę się że dobrze się bawilaś na nim:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne spotkanie, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna sprawa, szczególnie dla osób, które chociaż odrobinę interesują się tematem :) Gdyby coś takiego odbywało się w mojej okolicy, to na pewno też chętnie bym uczęszczała, szkoda, że tak mało jest tego typu wydarzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa inicjatywa dla osób, które interesują sie modą, ale też dla tych, które mają niską samoocenę z powodu kompleksów związanych z figurą albo nie wiedzą jak się ubrać żeby podkreślić swoje walory. Takie spotkania moga pomóc takim osobom uwierzyć w siebie, zastanawiam się tylko czy te osoby, które czasem najbardziej tego potrzebują przyjdą na coś takiego, czy będą miały odwagę.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale super! A ja niby w takiej Warszawie, a prawie nic się fajnego nie dzieje związanego z modą. Albo tylko dla vipów, albo z kijkami w tyłku...

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno bylo to wspaniałe spotkanie. Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka szkoda, ze gdy studiowałam w Płocku, nie było Radzkiej.
    Na spotkaniu "porozmawiajmy o modzie" byłam raz. Warto tam być ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna idea, fajnie, że brałaś udział w takim spotkaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super sprawa! Fajnie, że mogłaś uczestniczyć w takim fajnym przedsięwzięciu.

    Pozdrawiam ♥
    Włosowe Inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  10. To świetny pomysł, by organizować tego typu spotkania. Super, że mogłaś spotkać Radzką, wydaje się bardzo sympatyczną osobą.
    Ja zawsze mam jakiś opór, by brać udział w spotkaniach, a potem okazuje się, że było fantastycznie i pozostają naprawdę miłe wspomnienia.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger