20:35

Czerń i bordo


Dobry wieczór!
Luty to dla mnie pod wieloma względami ważny miesiąc. Razem z blogiem obchodzimy urodziny i zawsze na ten dzień chcemy przygotować coś fajnego, ale zawsze dosłownie wszystko płata nam figle. To też miesiąc Walentynek i chociaż wiele osób uważa to święto za bzdurne, to ja lubię kupić tandetną ramkę z napisem love i wręczyć ją Marcinowi, czy zjeść ciastko w kształcie serca, a potem obejrzeć "50 twarzy Greya". W lutym też nabieram wiatru w żagle i chcę działać na 200%. To chyba przez świadomość tego, że nadchodzi wiosna, a z nią słońce i ciepło.


Dzisiaj prezentuję Wam zestawienie zupełnie różne od poprzedniego, ale też takie moje. Znowu towarzyszy mi spódniczka, ale to się ostatnio w zasadzie nie zmienia. I uprzedzam pytania - spodnie i grube rajstopy dają mi to samo ciepło. 


Dzisiaj niestety w zestawieniu nie pojawia się żaden element z second handu, chociaż 80% mojej szafy to właśnie zdobycze z lumpa. A właśnie... skoro o nim mowa. Możecie być ze mnie dumni, bo dzisiaj oparłam się pokusie i nie kupiłam absolutnie niczego. Chociaż nie powiem, kilka łaszków mnie skusiło. A szczególnie piękny, zielony płaszcz. Na szczęście okazało się, że to rozmiar 20.





kamizelka - no name
koszula - Promod
spódniczka - Bershka
buty - CCC
torebka - Sinsay 
 

Jak Wam się podoba to zestawienie? Co powicie na wpisy typowo pogadankowe? 

Pozdrawiam serdecznie wszystkich! 

28 komentarzy:

  1. Akcent kolorystyczny bardzo na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie połączenia kolorystyczne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega mi się podoba to zestawienie, futerko idealnie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie połączenia kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Do mnie również przemawia takie połączenie kolorystyczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakiego masz pięknego tego futrzaka!
    Jest przezacny i świetnie pasuje do całości!

    OdpowiedzUsuń
  7. czerń i bordo to moje ulubione kolory, więc dla mnie stylizacja zdecydowanie na plus!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja! Spódniczka szałowa!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. cudownie wyglądasz:) podoba mi się Twoja koszula;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ubóstwiam takie futrzane kamizelki :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/military-style.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna stylizacja, bardzo w moim stylu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszula bardzo podoba mi się, ciekawie wygląda z futerkiem, super !

    OdpowiedzUsuń
  13. jedno z ładniejszych połączeń kolorystycznych:) a futerka jest super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba <3 kamizelkę mam podobną, tylko trochę krótszą

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastycznie! Bardzo podoba mi się... właściwie wszystko :) Kamizelka świetna, koszula też, no i modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawa ta kamizelka, nie przepadam za takimi futerkowymi rzeczami ale na Tobie prezentuje się O B Ł Ę D N I E! W ogóle cała stylizacja jak najbardziej do mnie przemawia. Wyglądasz zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  17. Każda rzecz osobno prezentuje się super, a co za tym idzie - całość też wygląda bardzo fajnie :) I też mam tę torebkę, ale jasnoszarą.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny zestaw! Sama bym taki założyła.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się stonowana całość, a koszula z tymi dekoracyjnymi rękawami jest fantastyczna. Podoba mi się bardzo! I dobrze, że się oparłaś zakupom, bo kolejne będą bardziej cieszyć:). Ja zauważyłam, że im rzadziej kupuję tym bardziej doceniam nowe rzeczy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnio bardzo lubię borda i burgundy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna stylizacja:) moje klimaty:):* obserwuję:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie połączenie jest świetne ;) Kamizelka mi się bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. czerń i bordo to eleganckie połączenie i myślę też że stylizacja z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam dwie takie futrzaste kamizelki i je uwielbiam bo świetnie podkręcają każdy zestaw :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyglądasz! Uwielbiam te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubie takie zestawienie kolorów,koszula jest przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. super wyglądasz! :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger