14:44

Mój sposób na sukienkę


Dzień dobry!
Czwartek to idealny dzień na wstawienie nowego wpisu! Znowu przygotowałam dla Was stylizację, jednak tym razem w zupełnie innym klimacie. Obiecałam sobie, że będę częściej angażowała sukienki w moich zestawieniach. Z jednej strony sukienka jest prostym elementem, bo sama robi nam strój. Założymy do niej buty, jakiś sweter, dołożymy torebkę i możemy iść. Z drugiej jednak strony ciężko ograć wzorzystą kieckę na kilka sposobów, żeby za każdym razem wyglądała inaczej.


W tym temacie moim mistrzem jest Bonnie z bloga Flashes of Style. Zobaczycie u niej w zasadzie same dziewczęce stylizacje z sukienkami, ale każda ma w sobie to coś. No uwielbiam dziewczynę i jej wyczucie stylu.


Pod jej wpływem skomponowałam strój z typowo letnią, lekką sukienką, która częściowo ukryła się pod swetrem. Jakoś kolor kwiatuszków podpasował mi właśnie do koloru swetra i tym sposobem powstała o ta stylizacja. Oczywiście nie zabraknie u mnie kurtki.


Zawsze piszę Wam też, która rzecz pochodzi z second handu, a dzisiaj złożyło się tak, że... wszystko oprócz butów znalazłam właśnie w lumpie. Z kurtki i torebki jestem chyba najbardziej zadowolona. Za parkę zapłaciłam chyba 8zł, zaś torebka pochodzi oryginalnie z River Island.


buty - CCC
reszta - second hand


Jak Wam się podoba to zestawienie? Co u Was słychać? Koniecznie dajcie znać. 

Pozdrawiam serdecznie! 

14 komentarzy:

  1. trochę w klimacie vintage, przypomina mi stylizacje w których kiedyś się lubowałam.. miałam nawet chyba taką sukienkę! łupy z lumpeksu super, parka i sweterek - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz, lubię takie proste zestawy i sukienki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie skomponowalas rzeczy ze soba

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo uroczy zestaw!
    Taką Cię lubię najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana wyglądasz przepięknie, czuć już wiosnę :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie :) lubię tego typu stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się połączenie sukienki ze sweterkiem, jednak jak dla mnie muszą to być jednolite kolory. :D U Ciebie natomiast wszystko super współgra ze sobą.

    http://mondayxmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja. Piękna parka, naprawdę świetny łup ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger