21:19

Nadaję się na wiejską babę


Hej wszystkim!
Powoli mija nam czerwiec. Muszę przyznać, że wykorzystałam go lepiej niż maj, bo w sumie okoliczności były zdecydowanie bardziej sprzyjające. Pogoda dopisuje (mimo wieczornych ulew) i zachęca do spacerów, których zdecydowanie sobie nie odmawiamy.
Myślałam, że ten miesiąc minie mi ciut gorzej, ale serio staram się czerpać tyle, ile mogę. Wróciły też moje chęci do pieczenia/gotowania i dbania o roślinki. Cieszę się z tego, bo uwielbiam spędzać czas w kuchni (wiem, że może się to wydawać dziwne). Kombinowanie z posiłkami czy ciastami daje mi sporo frajdy, no i odprężenia. Śmieję się, że nadawałabym się na taką wiejską babkę, bo zamiast planować zakupu biżuterii, planuję kiszenie ogórków i robienie kompotów z truskawek :)


Parę lat temu, jak zaczynałam studia, widziałam siebie jako kobietę sukcesu, która jada na mieście, ubiera się w Vitkacu i zapisuje w terminarzu kolejne spotkania. Życie potoczyło mi się jednak trochę inaczej i zamiast sukcesów zawodowych odnoszę sukcesy w życiu. Doszłam też do wniosku, że zdecydowanie bardziej wolę moje lumpy, chodzenie w sukience w kwiaty zamiast w sztywnej garsonce i spotkania ze znajomymi ustalane wedle chęci, a nie kalendarza. To oczywiście są moje odczucia i serio nie uważam, że te obiady na mieście czy stroje jak z najlepszych magazynów o modzie są złe, bo nie są.










Pozdrawiam serdecznie!

9 komentarzy:

  1. Też wolę spontaniczne spotkania niż zapisywane w kalendarzu :) Cieszę się że jesteś szczęśliwa, to jest najważniejsze, a suknie w kwiaty i w kropki są najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślepa jestem, bo w pierwszej chwili dostrzegłam kropki, ale i tak jedne i drugie uwielbiam. Pięknie wyglądasz, widać tą radość :)

      Usuń
  2. Swobodne życie na luzie jest piękne. Tak samo jak wygodne ubrania i pichcenie w kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna katanka! U mnie pogoda ostatnio zaczęła się poprawiać. :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka!
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że odnosisz sukcesy w życiu :D
    Twoja stylizacja bardzo mi się podoba :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja! U nas pogoda też się w końcu poprawia. Cieszę się, że ci się układa w życiu i nie musisz sztywno się trzymać terminów w kalendarzu - chociaż to czasem pomocne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz! Skąd sukienka i buty? Wydaje mi się, ze podobne sandały widziałam tutaj https://butymodne.pl/eleganckie-klapki-damskie-c19917.html Będę musiała kupić sobie sandałki albo klapki, bo nie mam nic oprócz trampek i szpilek, których nienawidzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger