20:23

Recenzja kremów Shecell


Hej!
Dzisiaj przychodzę do Was z szybką recenzją dwóch kremów, które miałam przyjemność testować przez ostatnie kilka tygodni. Dotarły one do mnie jakoś pod koniec kwietnia i w zasadzie od razu z wielką chęcią przystąpiłam do testów. Zaczęłam od kremu na przebarwienia (ten srebrny), bo w zasadzie obecnie to mój największy problem. Niestety ale po latach zmagania się z trądzikiem i masą eksperymentów przeprowadzonych na bezbronnej twarzy, zostały mi brzydkie ślady na policzkach. Pomyślałam więc, że może ten kosmetyk chociaż odrobinkę je rozjaśni. Potem wprowadziłam krem nawilżający (ten niebieski), bo nauczyłam się, że nawilżona skóra to ładna skóra.


Ale od początku... Kremy stworzyła marka Shecell, która oferuje 5 kremów stworzonych dla osób o zróżnicowanych potrzebach. Ja z tej ekipy, jak wspomniałam wcześniej, wybrałam krem nawilżający i na przebarwienia. Ich ceny zaczynają się w przeróżnych sklepach internetowych od około 30zł. Za tą kwotę dostaniemy 40ml kremu zapakowanego w bardzo wygodną tubkę. Poza tym posiadają one ochronę przed promieniowaniem słonecznym.


A jak z działaniem? Zacznę od kremu nawilżającego. Jest bardzo lekki, super sprawdza się na co dzień, jak i na noc. Wchłania się bardzo szybko, co dla mnie stanowi wielki plus, bo nie lubię uczucia, że coś mi "zalega na twarzy". Świetnie sprawdza się pod makijaż, co też bardzo doceniam. Działanie nawilżające jest bardzo konkretne. Ani razu nie towarzyszyło mi wrażenie, że moja cera jest przesuszona czy nieprzyjemnie ściągnięta. Wystarczała cieniutka warstwa, którą bez problemu rozprowadzam po twarzy. Na plus oceniam także delikatny zapach.


Krem na przebarwienia również przypadł mi do gustu, a to dlatego, że faktycznie zauważyłam delikatne rozjaśnienie przebarwień. Wiedziałam od początku, że one nie znikną całkowicie, ale sam fakt, że mniej rzucają się w oczy, stanowi dla mnie wiele. Jego konsystencja jest już konkretniejsza, gęstsza, ale mimo wszystko nie mam problemu, żeby rozprowadzić kosmetyk po twarzy. Nie wpływa negatywnie na makijaż, nie roluje go.


Muszę przyznać, że z obydwu kremów jestem bardzo zadowolona, bo super się spisują. Oprócz swoich konkretnych funkcji ogólnie pielęgnują cerę, zabezpieczają ją przed wysychaniem i przed promieniami słonecznymi. Myślę, że są też warte uwagi ze względu na cenę, pojemność i wydajność.

12 komentarzy:

  1. Nie znam tych kremów, ale może znajdę je gdzieś w naszym sklepie lub aptece. Ostatnio bardzo dbam o swoją skórę i zdrowie. Zmotywowały mnie do tego artykuły dostępne na https://mamabezrecepty.pl/ Powoli zaczynam widzieć poprawę i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią wypróbuję ten na przebarwienia. Jestem ciekawa jak u mnie się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam tych kremów ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz spotykam się z tą marką, kremy wyglądają obiecująco i świetnie, że dobrze się u Ciebie sprawdzają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. o mam ten sam duet ;) tlyko zaczęłam od tego nawilżającego ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz się z nimi spotykam. Coś nowego, ciekawego. :)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka!
    Jelonkowa

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam je raz i były sprawowały sie dobrze ale potem ciężko było mi je znaleźć stacjonarnie i chyba muszę poszukać w internecie. W sumie fajnie, że mi o nich przypomniałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kinga Nosowska17 lipca 2020 07:22

    Ja bym dodała jeszcze pielęgnację przeciwtrądzikową - https://magazyn.ceneo.pl/artykuly/5-sposobow-na-pozbycie-sie-pryszcza-w-jeden-dzien U mnie sprawdza się rewelacyjnie i powoli zaczynam wierzyć w to, że pozbędę się pryszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama mam problem z przebarwieniami z uwagi na to, ze mam skóre trądzikową jednak ostatnio postanowiłam z rana zadbac o ochronę przeciwsłoneczną. I codzienne stosowanie filtru na twarz dało dobry rezultat. Mam przebarwień o wiele mniej, skóra wyglada o wiele lepiej. Polecam !

    Natomiast jesli szukalibyście dobrego nawilżającego kremu na noc, poczytajcie sobie o kosmetyku MIalena:
    kobieta.interia.pl/artykuly-sponsorowane/news-krem-do-twarzy-mialenia-krem-przeciwzmarszczkowy-przywroc-sk,nId,4504356

    Jeszcze do tej pory nie miałam tak świetnego kremu do twarzy, nawilza bardzo skutecznie, odżywia skórę.

    No i ma naturalny skład, nie zapycha, tak wiec nadaje się również do twarzy trądzikowej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa propozycja kosmetyczna. Naturalny skład to podstawa!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja używałam kremu nawilżającego tej firmy i byłam z niego bardzo zadowolona – tak przy okazji czytania tego posta, to chyba do niego wrócę.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger