13:05

Bo daje mi to przyjemność

Cześć wszystkim! 

Nie mogłam się doczekać, kiedy pojawi się wolna chwila, żeby usiąść do wpisu :) No i jest :) Dzisiaj opowiem Wam troszkę o pewnej sprawie, której uczę się od Ania Maluje, a konkretniej tego, że fajnie jest się odpowiednio dopieścić i nie czuć z tego powodu wyrzutów sumienia. 

Ogólnie mam wrażenie, że kobiety są uczonego tego, że powinny się poświęcać w imię rzeczy ważniejszych. Dla faceta, dzieci, rodziny, pracy i wszelkich innych spraw. Siebie należy ustawić na ostatnim miejscu, bo inaczej wyjdziemy na egoistki, a przecież nikt egoistów nie lubi. Wierzyłam w to dosyć długo, aż trafiłam na bloga Ani. Najpierw głoszone przez nią poglądy wydawały mi się być absurdalne, bo... po co mam nosić mega fajny koronkowy komplet, jeśli chcę posiedzieć w domu w dresie. Ale nadszedł ten moment, kiedy zrozumiałam. Po co? Bo daje to przyjemność :) 

O dziwo chodzenie na paznokcie, kupowanie sobie nowych ubrań czy wypady na kawę wcale nie sprawiły, że zaniedbałam rodzinę. Wprost przeciwnie. Chodzę dzięki temu szczęśliwa, zrelaksowana, pewna siebie i... mogę z większym entuzjazmem stać przy garach czy prasować ciuszki, a potem z zainteresowaniem (w pełni szczerym) słuchać opowieści narzeczonego o pracy. Sama też namawiam do tego koleżanki, żeby nie umartwiały się, bo tak wypada, tylko żeby robiły coś dla swojego szczęścia, bo to wcale nie przekreśla ich jako kobiet, matek czy ukochanych. Wiem oczywiście, że wiele pozostaje wiernym starym lekcjom od babć czy mam i patrzy na mnie nieprzychylnie, bo jak tak mogę, ale trudno. Jestem już na tyle duża, aby wiedzieć, że wszystkich nie uszczęśliwię, więc uszczęśliwiam siebie.

A strój to coś idealnego na spacery. Możecie myśleć, że było mi zimno, ale... tutaj sprawę załatwiają warstwy. Podkoszulek, koszula, wełniany sweter :) No i spodnie! Uwielbiam je, są takie wygodne. Złapałam je w Biedronce za... 12zł. Czuję się w nich trochę jak w piżamie, ale nie przeszkadza mi to w żadnym stopniu, żeby śmiało paradować w nich po dworze.






11 komentarzy:

  1. Super stylizacja :D pieknie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz :) Wiele lat byłam postrzegana przez bliskich jako egoistka właśnie dlatego, ale dobrze mi z tym, nie żałuję ani trochę. Super podejście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się Twoja stylizacja :) U nas śnieg już stopniał : /

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie wolno odbierać sobie własnego szczęścia. Każdy z nas zasługuje na chwile przyjemności. Jak kobieta jest szczęśliwa to i otoczeniu żyje się lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też się tego uczę, by nie zapominać o sobie i swoich przyjemnościach i by to siebie stawiać na pierwszym miejscu. I coraz lepiej się z tym "egoizmem" czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba mieć trochę czasu dla siebie i na małe przyjemności, żeby nie zwariować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie uśmiechnięta! Ale Ci się udało złapać takie spodnie za 12zł.. :D
    Bardzo mądry wpis, muszę go przeczytać jeszcze raz, przetrawić i bardziej wcielić w życie.. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. O! w koncu spotykam swiadoma siebie i swoich praw kobiete ;) idealnie ujelas to w slowa, ze dbanie o siebie to wcale nie idzie w parze z zaniedbywaniem rodziny. ba! nawet dzieci widza, gdy mama jest szczesliwsza i sie z tego powodu ciesza. dadza Ci chwilke na Twoje potrzeby, na wyjscie z kolezankami. Maz rowniez bedzie docenial, ze ma pelna swiadoma swego uroku kobiete. i to idzie w parze z pozadaniem (wiem, ze to moze zabrzmiec zle, ale no.. tak jest :D) OBSERWUJE!

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam. Ja w tym nie widzę żadnego egoizmu. Normalna sprawa, kawa, ciuchy, paznokcie, ładna bielizna. Fajnie wyglądasz w czapce, ładnie Ci w tej stylizacji tylko spodnie jak dla mnie za duże. Masz śliczną szczupłą figurę, aż się prosi aby ją podkreślać. Oglądam Twoje vlogi, podziwiam za pracę przy nich. Tylko... czy mogłabyś mniej powtarzać słowo "stwierdziłam"? :-) Pozdrawiam Maria Mikołajewska

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się ta stylizacja, lubię taką kolorystykę!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger