15:25

Panda bear


Hej!
Dzisiaj rano odwiedził mnie kurier i przyniósł mi m.in. długo wyczekiwaną bluzkę z napisem "panda bear". Nie wiem, czy wiecie, ale uwielbiam pandy, to jedne z najsłodszych zwierząt na świecie i tak właśnie nazywa mnie mój Marcin :)
Powoli zaczynam planować kolejny wyjazd, tym razem nad nasze polskie morze. Postanowiliśmy, że zamiast w hotelu, będziemy spać pod namiotem. Dla mnie to świetna opcja, bo jeszcze nigdy w życiu nie miałam okazji tego spróbować. Trochę się boję, ale i przy okazji niesamowicie cieszę. Ten wyjazd z pewnością będzie inny niż cała reszta :)










bluzka-vessos.com
spódniczka-terranova
buty-nn
kurteczka, torebka-sh

Pozdrawiam serdecznie!

34 komentarze:

  1. ja też lubię pandy - są przesłodkie! ;)
    zazdroszczę wyjazdu, ale "namiot" mnie przeraża ;P

    kurteczka - świetna!

    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, widzę iż Twój cudowny t-shirt pochodzi z firmy "Vessos"- czy mogłabyś mi zdradzić ile mniej, więcej czekałaś na paczkę? ;) Ja również tak owej oczekuję.
    Świetnie wyglądasz :)

    PS. Ja nie miałabym odwagi wybierać się pod namiot!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pod namiot, super wtedy jest swietna zabawa ! ;) a bluzka swietna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pod namiotami byłam jeden, jedyny raz w życiu iii... podziękuję :P Tyle, że wiesz, żyliśmy w buszu przez 5 dni w ciągłych ulewach ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie lubię namiotów bo tam są robaki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny topik ; ))
    co do namiotu - zdecydowane nie. kiedyś miałam przygodę, zalało nas. wszystko mokre ; ))
    healthfash!

    OdpowiedzUsuń
  7. zachwyca mnie kurteczka i połaczenie zgaszonego różu z moro! ;)
    Ja też planuję wypad pod namiot, bardzo lubię tę formę ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna spódnica - uwielbiam khaki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. kurteczka ma cudny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co prawda morze mnie nie interesuje, ale spanie pod namiotem musi byź na serio ciekawe ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie się prezentuje w tej całej stylizacji ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszulka jest genialna, udanego pobytu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba przekonałaś mnie do moro! Sama za bardzo nie lubię tego motywu, ale na tej spódniczce wygląda super ;) Ale fajnie, taki wypad pod namioty! Jeszcze się nie pochwaliłam, ale kartka dzisiaj przyszła! Niezwykle mi miło ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo fajny pomysł z tym namiotem, zaoszczędzicie trochę pieniędzy ale i będziecie miec fajne wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. outfit bardzo mi sie podoba :) wszystko fajnie dobrane :3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://barwne-stylizacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajna stylizacja ;)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi sie to polaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz świetnie! A bluzeczka jest megaa, chcę taką!<3

    OdpowiedzUsuń
  19. Super napis! Ostatnio widziałam bardzo uroczy zeszyt z pandą, powstrzymałam się aby go nie kupić, bo notesów u mnie całe mnóstwo. :D Wyjazd nad morze? Zazdroszczę, ja mogę liczyć na pobliskie jeziora, oby u mnie też się powiodło z tym. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie przepadam akurat za motywem moro, ale góra mi się podoba - szczególnie bluzka :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz rację, pandy są przesłodkie :) spoko zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. udanego wyjazdu ;-) ja pod namiot to tylko na krótko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. koszulka jest urocza!
    a wyjazd pod namiot nie niewątpliwie ciekawa przygoda :) życzę aby wakacje były przyjemne i niezapomniane:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojej, super koszulka! Ja może nie pałam miłością do pand, ale na pewno bardzo je lubię. Są przeurocze :D A co do wyjazdu nad morze pod namioty, to świetna sprawa! Ja chyba nigdy się nie odważę, bo boję się wszystkich robali, pająków, grrr. Ale Tobie życzę udanego wyjazdu :))

    inspiredbymysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger