10:17

Przysmaki


Hej!
Ostatnio mama podsunęła mi pomysł ze zrobieniem deseru. Kupiłyśmy więc z Dominiką wszystkie potrzebne rzeczy i po obiedzie zaczęłyśmy działać w kuchni. Nasz deser jest łatwy w wykonaniu, potrzebujecie na niego około 10 minut, trochę wyobraźni i apetytu :)

Składniki:
-otręby i tutaj polecam żytnie Melvit, mają 39g błonnika :)
-ulubione owoce, np. maliny, borówki, nektarynki
-serek waniliowy
-galaretka
-trochę kruchych ciastek
-śmietana 30 i zagęstnik
-coś do dekoracji

Na dno wsypujemy otręby, na tym układamy pokrojone owoce. Galaretkę rozpuszczamy w połowie wody zaleconej na opakowaniu. Serek ubijamy mikserem i wlewamy do niego część jeszcze ciepłej galaretki, nadal ubijając. Gdy składniki połączą się, wstawiamy na chwilę do lodówki i w miedzyczasie ubijamy śmietanę. Na owoce układamy krem ptasie mleczko, dekorujemy to bitą śmietaną i czekoladową rurką, czekoladą, wiórkami :)

Proste i pyszne :)





Udanego weekendu! :)

32 komentarze:

  1. jaj jakie to smalkowite! trzeba sobie takie zrobic
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha świetnie wygląda :) Nie mam dzisiaj składników do niego, ale jutro na pewno go zrobię, bo już takiego smaka sobie narobiłam... :D

    inspiredbymysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że jestem na diecie zerosłodyczowej, bo jak widzę takie smakołyki, to mam ochotę rzucić wszystkie swoje zasady daleko w kąt :P

    OdpowiedzUsuń
  4. smakowicie wygląda pewnie też tak smakuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Zjem z obrazka .! :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. obłędnie wygląda ;D chcę zjeść!
    jak tylko wrócę do domu, zabieram się za przyrządzanie ;D
    healthfash!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pysznie wygląda, pewnie tak samo smakuje ;) Ja uwielbiam lody, ostatnio spróbowałam nowego smaku - różanych. No i zakochałam się! ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezentuje się smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale mi smaka narobiłaś, wygląda super :D

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku, ale fajnie wygląda, a galaretką to mnie kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję za komentarz Moja Droga! Dodaję do obserwowanych :) Jeśli moje ubrania które szyje, podobają Ci się równie bardzo zapraszam do obserwowanych także ! ;) :**

    OdpowiedzUsuń
  12. mmmm :) w sam raz na niedzielę

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda bardzo smakowicie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Smakowite jednak chyba ciut kaloryczne :) Ja aktualnie koktajle z lodami w roli głównej robię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko piękne, ale jak dla mnie za kaloryczne ^^ Ja sobie robię koktajle owocowe.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pychaa! Narobiłaś mi smaka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. podziel się posilkiem:) nie pogardze takimi pysznosciami:):)
    dziekuje CI kochana za miły komentarz:)
    zapraszam do wpsolnej obserwacji:P
    masz ciekawy blog, napewno coś tu znajde dla siebie
    ja juz CIe mam:P

    OdpowiedzUsuń
  18. smakowicie wygląda i z tego co czytam prosto się robi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja codziennie robię jakiegoś shake albo kawkę mrożoną -wszystko aby zimne , aby tylko jakoś się ratować w te upały :)
    Apetycznie wygląda :)

    dorotag-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszą być pyszne! :)) Uwielbiam pałaszować takie słodkie, zimne desery ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda przepysznie! dziękuję za inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda apetycznie, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo lubię takie pyszności!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger