19:13

Dni jak ten


Hej! Jako osoba, która mieszka w bloku, uwielbiam spędzać czas na działce. Towarzyszy mi tam cisza i spokój, a jedynym problemem może być to, że zaszło słońce. Gdy umawiałam się z Olą na spotkanie, od razu zaproponowałam jej chilling i opalanie w moim własnym kawałku raju :) Czas minął nam niesamowicie szybko. Najpierw, probując złapać trochę kolorku na skórze, plotkowałyśmy o modzie panującej wśród moich znajomych na posiadanie dzieci, opowiadałyśmy sobie o zeszłych i przyszłych weselach (wspominałam Wam już, że swoje mam w zasadzie całe zaplanowane?) oraz o ćwiczeniach i zdrowym jedzeniu. Muszę przyznać, że Ola ma na ten temat sporą widzę i jest moim mistrzem. Jeśli ktoś powinien mieć dietetycznego bloga, to właśnie ona. Potem dołączyli do nas Rafał z Dominiką. Zrobiliśmy sobie grilla, przygotowaliśmy sałatkę i zasiedliśmy do prawdziwej uczty :)
Na koniec przeglądałyśmy gazety popijając piwa. I nie, nie Somersby, a niezastąpionego Reddsa ;)

















Jutro idę na zakupy, a potem będę się bawić w przyrządzanie pysznych deserów. Mam nadzieję, że coś wyjdzie. A Wam jak mijają dni? :)
Pozdrawiam!

32 komentarze:

  1. No to prawdziwa uczta! Ja uwielbiam takie dni! :)
    No i pochwal się zakupami! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super fotki, a jakiego smaka narobiłaś! Dlatego zaraz rozpalam ognicho :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie spędzony czas :) Gazetki, ploteczki na bogato

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Ci zazdroszczę :) Ja dawno nie miałam takiego swobodnego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mieszkałam w bloku i bym wróciła. Najbardziej mi odpowiada, ale prawdą jest, że raz na jakiś czas wyjść na łono natury, albo pojechać na wieś czy działke jest miło.^^

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zdjęcia, narobiłaś mi ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam działeczkę na wsi, na którą uwielbiam jeździć :) każdy powinien mieć takie miejsce na ziemi, prawda? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Działeczka to fajna sprawa zwłaszcza w wakacje kiedy mamy mnóstwo czasu wolnego i chcemy odpocząć z dala od miasta :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi też by się przydał taki dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też uwielbiam tak właśnie spędzać czas ;) Najlepszy relaks pod słońcem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale spodobał mi się zestaw fioletowych naczyń, piękny kolor swoją drogą ;D
    Marzę o takim dniu na świeżym powietrzu, od siedzenia codziennie 8h w biurze boli głowa, na szczęście jutro jest sobota także w końcu będę mogła się wybrać w jakieś przyjemne miejsce gdzie można tak błogo leniuchować jak wy! :)
    Wśród moich znajomych jest moda na dzieci ale niestety bez wesela także na taką okazję jeszcze sobie poczekam ;)

    jootkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. łał! :) to musiał być świetny dzień. mi brakuje takich wypadów, bo niestety póki co nie mam za dużo okazji na takowe. ale mam nadzieję, że gdzieś wyjadę we wrześniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. też bym zrobiła sobie taki mały odpoczynek:)

    OdpowiedzUsuń
  14. też mam działkę i lubię tam spędzać czas ;)) póki co planuję w przyszłości budowę domu, ale na razie muszę się zadowolić takim małym skrawkiem ziemi ;D
    świetne zdjęcia! oddają klimat.
    healthfash!

    OdpowiedzUsuń
  15. Hehe też tak myślałam ale to świetna alternatywa dla selfie :) Po za tym kochana tak na dobrą sprawę to ten post też troszkę przypomina friendsie :) Oczywiście nie jest to żadnego rodzaju złośliwość z mojej strony :) Chyba generalnie chodzi tutaj o promocje spotkań ze znajomymi :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję :) Zobaczymy.... Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  16. Ojoj... uwielbiam takie dni! :D Zazdroszczę tak świetnie spędzonego czasu ;))
    PS. Co za słodka psina na zdjęciach! :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Najlepsze dni pod słońcem- całkowity odpoczynek ♥
    PS widzę że macie Glamour w którym jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ja niestety nie mam działki ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Same cudowności! :) Ja przez rok mieszkałam w bloku - dla mnie to było straszne, bo nie miałam tej wolności! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. grilek! redsik! super :D

    OdpowiedzUsuń
  21. takie spędzanie czasu jest najlepsze ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. też uwielbiam siedzieć na działce! a jedzonko wygląda baaardzo smacznie!:))

    www.kkaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ja uwielbiam działkę, ale swoją mam przed domem :) x

    OdpowiedzUsuń
  24. mmm ale pyszności <3 aż mam ochotę na TAKI DZIEŃ :)

    OdpowiedzUsuń
  25. O kurcze, od samego patrzenia jestem głodna! Haha, także uwielbiam takie leniuchowanie na dworze z przyjaciółką :) Życzę powodzenia ze ślubem! :))

    inspiredbymysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny odpoczynek zapewne w doborowym towarzystwie - a i przekąska pyszna :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger