12:18

Malowanki


Hej!
Tak jak obiecałam, przychodzę do Was z małą recenzją. Jest to moja pierwsza, więc mam nadzieję, że podpowiecie mi potem co jeszcze powinnam zawrzeć, co pominąć, itd :)

Jakiś czas temu otrzymałam od drogerii allepaznokcie kilka lakierów. Kolejno próbuję nowych i na chwilę obecną mogłabym powiedzieć coś więcej na temat trzech, jednak dzisiejszymi bohaterami będą: holograficzny, opalizujący na srebro (możecie go znaleźć tutaj) i flip flop opalizujący na zielono (możecie go znaleźć TUTAJ)


O tym lakierze mogę powiedzieć, że mnie zadowolił, bo do zachwytu trochę daleko. Nakłada się łatwo, pędzelek jest odpowiedni, zbiera odrobinę za dużo lakieru. Wysycha w miarę szybko. By uzyskać pożądany kolor, który sam w sobie jest fenomenalny, należy pokryć nim paznokieć 3 razy, co jest jego zdecydowaną wadą. Utrzymuje się jak dla mnie długo- 3 dni, po takim czasie pojawiły się odpryski. Czas ten jednak dla mnie jest jak najbardziej okey, bo często zmieniam lakiery. Cena to prawie 20zł. 

Moja ocena? Daję mu 4+ :)


Póki co to mój faworyt. Uwielbiam to jak się pięknie mieni i wygląda na paznokciu. Wygląda to tak, jakby płytka została pokryta małymi diamencikami :) Nakłada się łatwo, pędzelek zbiera tyle lakieru, ile potrzeba. Jak poprzednik wysycha szybko, około 5 minut. 2 warstwy w zupełności wystarczą, aby nasze dłonie przyciągały uwagę. Kolejnym plusem jest to, że trzyma się długo- 4 dzień na paznokciach i zero odprysków. Cena? Prawie 15zł. 

Z czystym sumieniem wystawiam mu 5+ i wiem, że będzie w mojej kosmetyczce stałym bywalcem :) 







A jakie jest Wasze zdanie na ich temat? :)

Życzę udanego dnia, a sama jadę odpocząć z siostrami na działce :) 

35 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam tych lakierów, ale holograficzne lubię więc może i na niego się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet ni wiedzialam ze to dwa rozne efekty :D ale lubie je ;D mam chyba podobne lakiery z miss sporty i clakiem spoko to wyglad a;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Będe musiałą kupić lakier hologramowy ;D efekt bardzo mi się podoba :D
    http://misguidedfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie lubię na swoich paznokciach takiego efektu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. a jak ze zmywaniem? mam nadzieję, że zmywacz dobrze daje radę, bo oba są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi holograficzny nie przypadł do gustu, a Flip Flop spodobał się mojej mamie.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja z tej strony używałam tylko termicznych lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy efekt! ;-)


    pozdrawiam i zapraszam do siebie. live-style20

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię lakiery z allepaznokcie ;)
    tych jeszcze nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Malowanie paznokci to super frajda, uwielbiam to robić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja miałam kiedyś taki "brokatowy" kolorek na paznokciach (lakier "Miss Sporty")- prezentował się wspaniale i był bardzo trwały, tak bardzo, że potem miałam duże problemy ze zmyciem go z paznokci ;)) Z tego też powodu teraz już takich raczej nie używam- mam do nich uraz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam holograficzny i uwielbiam go :D

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne pazurki :) ale tu u Ciebie fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się taki holograficzny efekt na pazurkach :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te twoje lakiery są super!

    OdpowiedzUsuń
  16. idealne na lato, można poszaleć ;p
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. hmm mam zamowione lakiery termiczne z alle paznokcie ciekawe ile one wytrzymają:)
    efekt Twojego - suuuper ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak na pierwszą recenzję to jest ok :) ładne kolorki dostałaś!

    OdpowiedzUsuń
  19. faktycznie ten hologramowy wygląda bardzo ładnie, ja jednak wolę jednolite kolory z dodatkiem wzorka ;))
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja się teraz lubuję w pastelach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. tych lakierów nie miałam, ale widzę, że dają fajny efekt:)
    stwórz tam podpis, coś charakterystycznego co przypomni Ci o tym miejscu, o wydarzeniach tam, o jakiejś magii, które znajduje się w tamtym miejscu. I zrób zdjęcie swojego podpisu, to też świetna rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne ;))
    pozdrawiam cieplutko;))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. nie jestem fanką matelicznych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. the nail polish colors are gorgeous! i love it <3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  25. wow! :D fajne lakiery! chyba muszę poszukać :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam jeszcze okazji żadnym z tych lakierów zdobić moich paznokci, ale może się skuszę. Bardzo podoba mi się ten, który masz na paznokciach - boski! :)))

    inspiredbymysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger