10:50

Bo jo Cie kochom Zakopane


Hej!
Wróciłam i jestem mega zadowolona z wyjazdu. Pospacerowałam, odpoczęłam i najadłam się pyszności. Mogę też z czystym sercem stwierdzić, że żadne ćwiczenia tak nie wpływają na nogi, jak długie spacery po pięknych górach :) I, że żadne grzane wino nie smakuje tak dobrze jak tam :) Tydzień minął nam pod znakiem szlaków, spacerów, deszczu (niestety), piwa, straganików i miłości.
Poza tradycyjnymi atrakcjami Zakopanego udało nam się zobaczyć także wystawę budowli z klocków Lego, co bardzo ucieszyło męską część. Później było coś dla mnie, czyli wystawa Misiów :D













































Na koniec mały bonus, prezent od Marcina:

Gdyby ktoś był ciekawy lakier do kupienia TUTAJ

Gdyby ktoś miał jakieś pytania to zapraszam na aska

Okey, Was zostawiam z masą zdjęć, a sama lecę na pocztę wysłać pocztówki :)
Pozdrawiam :*

29 komentarzy:

  1. Ile świetnych zdjęć <3
    Bardzo lubię Zakopane, mimo że na wakacyjne wyjazdy wybieram morze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym kiedyś odwiedzić Zakopane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie by było dostac takie serduszko od kogos waznego:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pięknie:) Szkoda tylko, że była mgła na Morskim. Uwielbiam Zakopane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie, że pięknie! Musze koniecznie wybrać się nad Morskie oko! Co do grzanego wina, to całkowicie podzielam Twoje zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. też lubię Zakopane :)

    ps. a u mnie? TO CO KAŻDY Z NAS LUBI:) STYLIZACJA ZA GROSZE!

    OdpowiedzUsuń
  7. A, widzę że wczasy się udały! :) Sama z chęcią wybrałabym się z moim Waldkiem gdzieś. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę wyjazdu! Kocham góry, a Zakopane uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę wyjazdu, super fotki - uwiebiam spacery po górach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy tam nie byłam, a mam dość blisko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej Zakopane ! Uwielbiam :) zazdroszcze wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak słodko, jak fajnie! zazdroszczę Ci. :) też uwielbiam polskie góry, ten klimat, jedyny i niepowtarzalny. :) cieszę się, że Ci się udał wyjazd. <3

    OdpowiedzUsuń
  13. super! też kocham Zakopane!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia ;) Nad morskim okiem też byłam. Bardzo wyczerpująca wędrówka, głównie dnia następnego, ale warto się wybrać ;) czekolada smakuje niesamowicie zjedzona właśnie po takim wysiłku :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tez lubie to miejsce mimo,iz wole morze ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super! Ja też lubię Zakopane :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna wycieczka!! Uwielbiam polskie góry :))

    OdpowiedzUsuń
  18. super!! uwielbiam Zakopane!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakopane <3 tak dawno nie byłam a tak bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie tam jest :) byłam kilkakrotnie i zawsze powracam tam z chęcią :) pięknie wyszły wszystkie zdjęcia :) :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja muszę przyznać, że z takich wyjazdów najbardziej sobie cenię pamiątki do zjedzenia, mianowicie sery, szczególnie owczy i kozi. I dobre wina :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna fotorelacja;) Piękne są te listonoszki w góralskich barwach:):)

    OdpowiedzUsuń
  23. kocham góry :) przepiękne zdjęcia, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne zdjęcia ;)) ja w sobotę wybieram się do Zakopanego na kilka dni - kocham ten klimat i zawsze lubię tam wracać ;))
    obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. piekne zdjecia z Zakopanego, jeszcze nie mialam okazji tam byc ale sie wybieram, urocze miejsce , klimatyczne na swoj sposob:)
    pozdrowienia E., :))

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładne widoki , super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger