22:03

Koszula w kratę i majówkowe rozczarowanie


Hej!
Kilka dni temu posypały się moje majówkowe plany. Pani, u której zarezerwowałam weekend, zadzwoniła do mnie, by powiedzieć, że nie wyrobiła się z remontem i, że muszę szukać czegoś innego. Chyba jesteście w stanie wyobrazić sobie mój smutek i rozczarowanie, bo pokój wydawał się być idealny. Potem mój i Marcina entuzjazm osłabł i ostatecznie majówka minie mi zapewne na odpoczynku na działce przy piwku i grillu :) Czyli dokładnie na tym, co dzisiaj.

Myślę, że mój strój idealne nadaje się na pogodę taką jak dzisiaj. Spodnie zdążyły mi się przez ostatnie 4 miesiące znudzić, więc wskoczyłam w spódniczkę. Na koszule w kratkę stawiam najczęściej, bo po pierwsze mam ich spory zbiór, a po drugie nie są "trudne". Do tego wygodne balerinki na nogi, sweterek, gdyby jednak było nam chłodno i możemy podbijać świat :)






koszula - second hand
spódniczka - orsay 
sweterek - c&a
torebka - @ 

Pozdrawiam!

22 komentarze:

  1. o chyba jestem pierwsza:D nie martw sie ja tez nie mam planow na majowke:(

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda bardzo tej majówki, ale najważniejsze, że odpoczniecie :)

    prześliczną masz tę koszulę!

    OdpowiedzUsuń
  3. super wiosenny zestaw , udanej majówki

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze plany to te, które pojawiają sie spontanicznie! :) piękna i prosta stylizacja, koszule w kratkę zawsze są piękne choć ja swojej wymarzonej cały czas szukam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj, współczuję posypanych planow :(
    ładna spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja:) szkoda planów...

    OdpowiedzUsuń
  7. Żeby ci nie było smutno to ja Majowke raczej także spedze w mieście ;) a faktycznie na dworze zrobiła się przepiękną pogoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam koszule, a szczególnie te w kratkę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie cierpię takich sytuacji jaka Ci się przytrafiła, więc absolutnie rozumiem Twoje odczucia :)
    Co do stylizacji to podoba mi się, typowo na co dzień, tak dziewczęco. Bardzo lubię koszule w kratę, są niesamowicie twarzowe.

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza ta koszula w kratkę :-) Taka trochę pin-up jesteś w tym zestawie :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. o właśnie takiej kraty poszukuję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszula w kratkę bardzo fajnie wygląda ; )) I pasuje do większości rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocza torebka ! Pozdrawiam x

    http://www.mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. spoko... ja też nie mam planów na majówkę, spędzę ją w domu jak zwykle... ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na działce też można świetnie spędzić czas! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz bardzo dziewczęco w tym zestawieniu ;) Grill i działeczka to całkiem niezła opcja u mnie majówka pewnie będzie wyglądała podobnie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger