18:13

Zwycięstwo oraz koszula w kratkę


Hej!
W końcu mogę cieszyć się wolnymi dniami. Spadł ze mnie ciężar nauki na kolejne egzaminy i zaczynam fantastyczne wakacje! :) W drodze do Olsztyna rozpisałam sobie mniej więcej wpisy na najbliższe 2 tygodnie, zostawiając oczywiście pole manewru i dla czytelników. Jeśli ktoś jest zainteresowany, to często pytam o kolejność kolejnych wpisów na Facebooku i bardzo się cieszę, że chociaż czasami zostawiacie tam jakieś ślady :)
Mimo zmęczenia (pobudka o 4 rano i 5 godzin spędzone w samochodzie) towarzyszy mi pozytywny nastrój. Nastawiam się już na weekend, w całości spędzony z Marcinem. Mamy w planach wycieczkę rowerową, a poza tym chciałabym się przy nim po prostu odprężyć. W ciągu ostatnich trzech dni ciągle towarzyszył mi stres, przez co czuję się wykończona jak po przebiegnięciu maratonu.










Koszula to nowość w mojej szafie i już wiem, że będę ją często nosić. Bardzo podoba mi się jej luźniejszy fason i delikatny kolor. Znalazłam ją na stronie choies i spodobała mi się od pierwszego kliknięcia :) Jedynym minusem jest podatny na zagniecenia materiał.

koszula - TU
torebka - tbdress
buty - CCC
spodnie - bershka

I co myślicie? 
Pozdrawiam serdecznie :*

17 komentarzy:

  1. Buty i torba absolutnie skradły moje serce. :) Ślicznie wyglądasz! :)

    Zapraszam,
    http://zatrzymujac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie buty by mi się teraz przydały i ogólnie jak zwykle slicznie wygladaasz i ten uśmiech. Także udanego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomimo zagnieceń, których i tak nie widzę, kosuzla robi mega wrażenie <3 świetna jest i bardzo ładny, delikatny ma kolor <3

    Ale Ci kochana zazdroszczę tych wakacji :( ja juz dawno zapomniałam co to znaczy, na szczęście jeszcze są urlopy :)
    Udanego wypoczynku Ci życzę :)

    Buziaki :*
    DAria

    klik: 17,99$ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam dobrze to uczucie zmęczenia po maratonie egzaminów - niby człowiek nic nie robił: ot, czytał, uczył się.
    A jest tak zmęczony, że może odsypiać tę naukę przez kilka dni ;P

    Gratuluję wolnego!
    Korzystaj z niego jak tylko się da!

    A koszula - świetna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Marcin i wycieczka rowerowa, brzmi dziwnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. klasycznie i bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny zestaw, prosty i na luźne :)
    Udanych wakacji :)

    PS. Buty świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie że masz już wakacje :) oczywiście udanych!

    OdpowiedzUsuń
  9. to naciesz się tymi wakacjami kochana! Cudne buty <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj tak ja też już mam wolne, koniec egzaminów i wakacje. :)
    Cudna stylizacja. Koszula fantastyczna.

    Pozdrawiam,
    Birginsen.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger