18:07

Piasowe ciasto z truskawkami


Hej!
Weekend spędziłam na wsi u Marcina. Sobota była bardzo aktywna i zaowocowała upieczeniem ciasta, które dzisiaj Wam zademonstruje. Przepis na nie znam od mamy mojego Marcina. Jest niesamowicie prosty, a ciasto wychodzi genialne w smaku :)


W razie gdyby ktoś nie mógł rozczytać mojego pisma, to zapiszę wszystko jeszcze raz.
Składniki:
1.5 szklanki cukru pudru
2.5 szklanki mąki (polecam Szymanowska)
kostka margaryny
5 jajek
1.5 łyżeczki proszku do pieczenia
cukier waniliowy

Margarynę rozpuszczamy na ogniu, a resztę składników łączymy w misce przy pomocy miksera. 
Stopniowo dolewamy do masy margarynę i nadal mieszamy. 
Na blaszce układamy papier do pieczenia i rozprowadzamy ciasto. 
Truskawki myjemy, usuwamy szypułki i układamy na masie. 
Pieczemy przez 50-60 minut w temperaturze 180 stopni
Możemy posypać cukrem pudrem dla dekoracji. 

Smacznego! 


17 komentarzy:

  1. smakowicie wygląda i chyba zrobię;D zapisuję w ulubionych!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepysznie się prezentuje - ją dziś zrobiłam sernik na zimno z truskawkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ciasto z truskawkami :) Bardzo często je robię i korzystam z różnych przepisów, aby znaleźć ten najlepszy i na pewno Twój tez wypróbuje :)

    PS. Pismo masz bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda przepysznie i w dodatku czytam to głodna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba już wiem co zrobię z tymi truskawkami, które mam
    w lodówce :3 Zapraszam na nowy post, z dużą ilością zdjęć ♥ Pozdrawiam! bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Smakowicie wygląda i na pewno takie też było :)

    OdpowiedzUsuń
  7. robiłam dokładnie takie samo ciasto, ale z jagodami, wyszło pyszne! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Truskawek mam ostatnio pod dostatkiem więc chętnie zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniami przepyszne! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda pysznie:) uwielbiam wszystkie ciasta ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Pycha! Bardzo lubię takie piaskowe "suche" ciasta z owocami, a zwłaszcza z truskawkami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jutro mam urodziny, więc ciasto będzie idealne na ten dzień! Mniam, dzięki za przepis!

    OdpowiedzUsuń
  13. ale mi narobiłas smaka na takie ciastko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie ciacho to bym upiekła :-) Wygląda pysznie :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. O mamo! Wygląda bosko! :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger