10:30

Beżowa sukienka


Hej! Korzystając z czasu, którego ostatnio mam jak na lekarstwo, publikuję nowy wpis :) Odliczam namiętnie dni do 21 lipca. Wtedy po raz ostatni wstanę rano, pojadę do pracy (koniecznie z książką) i będę odliczała 13 godzin. Wrócę do domu zmęczona, ale i też zadowolona z wizji odpoczynku na plaży. Środa minie mi szybko i aktywnie. Wizyta u kosmetyczki, drobne zakupy i pakowanie (a to przecież najtrudniejsza rzecz) . Czwartek to znowu dzień wczesnego wstawania, ale tym razem nie będzie się ono łączyło z negatywnymi odczuciami, bo to w koncu dzień wyjazdu. 
Jest też druga strona... Skoro o tym wszystkim napisałam, to pewnie gdzieś po drodze coś się skomplikuje i będę musiała całkowicie pozmieniać te plany. W zasadzie nie ma nic, co dałoby mi gwarancję wyjazdu w takim terminie, jaki dogadaliśmy. 
Ale najpierw niech miną te dwa tygodnie... 









A jak z Waszymi planami? 
Pozdrawiam :*

26 komentarzy:

  1. ładne sandałki:) Ja pracuję do połowy września, a potem wyjeżdżam na erazmusa do Portugalii!:) Mam nadzieję, że wszystko z Twoimi planami się uda!:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. no co Ty!
    będzie dobrze!
    nie nastawiaj się negatywnie - pojedziesz nad morze i już!
    na pewno wszystko się uda :)

    Bardzo Ci ładnie w takim jasnym, rozbielonym beżu!
    ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sukienka? :)
    A gdzie się wybierasz nad morze? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym odliczała do takiego wyjazdu! Powodzenia i na pewno wszystko się będzie dobrze :)

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: festiwalowo-kwiatowa stylizacja - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz, dalej chcecie wziąć nas ze sobą ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny naszyjnik! Super całość ożywia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wizja odpoczynku na plaży z pewnością motywuje do działania we wcześniejszych dniach :D Mnie także by zmotywowała, jednak nie ujrzę plaży, lecz nie narzekam bo odpoczywam w miły sposób, chociaż nie wyjeżdżając nigdzie :) Świetna sukienka i całość wygląda ekstra, jednak najbardziej spodobały mi się buty, uwielbiam taki fason, mam takie w swojej szafie i jestem zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. na pewno wszystko pójdzie okej! Zazdroszczę wyjazdu;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna sukienka! A biżuteria cudna :) Udanych wakacji !

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka to przewrotność losu, nigdy nie mamy w co się ubrać, a gdy wyjeźdżamy, to walizka pęka w szwach :P hehehe
    Ale Ci zazdroszczę kochana tej plaży ajćććć <3
    ile ja bym dała, aby choć na weekend tam się znaleźć, posłuchać szumu fal.... :)

    Eeee tam, nic się nie skomplikuje, będę trzymać kciuki, żeby jednak wszystko poszło po Waszej myśli :) :)

    Super wyglądasz! a naszyjnik jest piękny <3

    Buziaki :*
    DAria

    OdpowiedzUsuń
  11. Eeeej a czemu ja Cię nie miałam w obserwowanych? :O
    myślałam, że już dawno mam :P dodaję pędzikiem :P hehe

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie też grafik napiety ze względu na budowe domu. ciągle latam w koło panów pracujących, ale staram sie wyłuskać czas na bloga :) Fajna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna sukienka i naszyjnik! :))
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie Ci w beżach :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna sukienka i dodatki!

    OdpowiedzUsuń
  16. jak ladnie! swietny naszyjnik! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna sukienka - pięknie w niej wyglądasz :)
    Wiem co to znaczy odliczać dni do urlopu :)
    Życzę Ci, żeby ten czas szybko minął i żeby nie wydarzyło się nic, co by Ci te plany zepsuło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny naszyjnik i bransoletka! :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajna, prosta sukienka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger