22:20

Moja niedziela


Hej! 
Chyba nikt z Was nie wyobraża sobie jak bardzo czekałam na niedzielę. Cały tydzień gdzieś biegałam i dzięki temu udało mi się odhaczyć aż 3 prace, z czego jedną będę ciągnąć jeszcze kilka tygodni. Jest mi cholernie ciężko, ale motywuję się wizją cudownego wyjazdu nad morze. Do niedzieli odliczałam każdą minutę i wreszcie nadeszła. Nieco niewyspani zapakowałam się z Marcinem do samochodu i pojechaliśmy do Kruszwicy zobaczyć Mysią Wieżę i przy okazji wykorzystać przepiękną pogodę. Sama podróż minęła nam bardzo szybko (czyli odwrotnie proporcjonalnie do pracy). Ba, lubię jeździć. Mam wtedy Marcina tylko dla siebie, nikt nam nie przeszkadza i możemy porozmawiać na spokojnie o rzeczach ważnych i głupotach. Nasz cel podróży też mnie zauroczył, a najbardziej widok ze szczytu wieży na olbrzymie jezioro Gopło. Potem przeszliśmy się na plażę w poszukiwaniu rowerków wodnych, jednak ostatecznie ich nie znaleźliśmy :( Skorzystaliśmy z ostatniej atrakcji - rejsu statkiem i postanowiliśmy wrócić. Nie dotarliśmy bezpośrednio do domu, tylko skręciliśmy do Soczewki. Tam mieli rowerki! Teraz znowu odliczam do weekendu i mam nadzieję, że okaże się być równie fantastyczny :)
 












A jak Wasz weekend? Chcę też przeprosić, że ostatnio udzielam się (i to rzadko) tylko na moim blogu, ale wracam do domu około 22 i jedyną rzeczą, o jakiej wtedy myślę, jest odpoczynek. 
Pozdrawiam!

15 komentarzy:

  1. Dobrze, że udało Wam się odpocząć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie wycieczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne zdjęcia:) masz śliczną figurę:)
    pozdrawiam!

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. kolejne miejsce, które dodaję do swojej listy miejsc, które chcę zobaczyć ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :-) ja miałam leniwa niedziele, ale mam nadzieję że pogoda Będzie super Jeszcze długo i sporo zobaczę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super! Uwielbiam spędzać wolny czas robiąc coś ciekawego - "przyjemne z pożytecznym". Oby kolejny weekend też byl u Was tak owocny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy tam nie byłam, a tak pięknie :) Dobrze, że mogłaś sobie odpocząć i to w takim miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super, że udało Wam się pojechać nad morze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ja jestem glupia! zanim dodalam komentarz pomyslalam o tym ze chcialas pojechac nad morze i nie myslalam piszac komentarz :( #zrobilamzsiebiedebila

      Usuń
  9. bardzo ładne zdjęcia! :)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. karmi mniam <3 Ale urocze miejsce! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger