14:48

Nietypowa bluzeczka






Dzień dobry!
Dobra passa dotycząca zdjęć i wpisów cały czas trwa. Jutro wybieram się na Meet Beauty, więc pewnie jeszcze w tym tygodniu przedstawię Wam krótką relację na ten temat :) Liczę, że zabawa będzie udana.


W zimę na My Story pokazywałam lump haul, w którym gościła ta oto bluzeczka. Nazwałam ją brzydactwem, bo w sumie odbiega nieco od standardowych fasonów/kolorów/wzorów. Ostatnio mój wzrok przykuwają tylko tego typu egzemplarze :)


Bluzeczka spodobała mi się niesamowicie, bo ma taki ładny, wesoły wzorek, no i krój. Te rozcięcia na rękawach są po prostu świetne. Sprawdza się też świetnie jej lekki materiał.


Znowu prezentuje Wam zestawienie oparte w zasadzie tylko na ubraniach z second handu (wyjątkiem jest torebka). Cieszę się, że ten mój pomysł przypadł Wam do gustu. Otrzymałam sporo ciepłych słów na temat ostatniego zestawienia i tego, że nie wstydzę się kupować w lumpach, dlatego zamierzam jak najczęściej prezentować Wam stroje "z drugiej ręki".




torebka - KIK
okulary - Sinsay
reszta - second hand
 

Pozdrawiam serdecznie! Liczę, że z niektórymi uda mi się jutro spotkać :)

16 komentarzy:

  1. Też miałam się wybrać na meet, ale czas nie pozwolił :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzeczka jest śliczna, wzór i fason bardzo przyciągający uwagę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja w takiej bluzce nie wyglądałabym tak dobrze jak Ty...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa i oryginalna bluzka. :)
    Ja w tym roku Meet Beauty musiałam sobie odpuścić, ale będę z miłą chęcią śledzić, co tam się dzieje. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna bluzeczka i Ty w niej :) Masz talent do tworzenia stylizacji, a skąd to najmniej ważne, ważny jest dobry smak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale Ci ładnie w takim wydaniu! powinnaś częściej decydować się na żywe kolory!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz ładną bluzeczkę:) Fajnie, tak świeżo i wiosennie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawa bluzeczka, podobaja mi się wzory na niej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym nie założyła, nie moje kolory ale Tobie w niej pięknie! :)

    www.anialwowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym nie założyła, nie moje kolory ale Tobie w niej pięknie! :)

    www.anialwowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bluzka bardzo oryginalna i dobrze Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super bluzeczka, bardzo oryginalna i świetne spodnie :) Poszukuję takich :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluzeczka jest mega. Wyglądasz pięknie. Też czasami kupuję w lumpach, albo grzebię w szafie babci :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger