20:33

W 100 procentach wakacyjnie


Hej!
W ostatnich dniach coraz więcej uwagi poświęcam moim małym pasjom. Na instagramie znajduję nowe konta osób, która tak samo jak ja, uwielbiają otrzymywać pocztówki. Głównie są to Azjaci, ale liczę, że trafię w końcu i na Polaków :)

Zauważyłam na wielu blogach, że część z Was powoli żegna się z wakacjami i już rozmyśla o szkole. Sama też tak robię, chociaż dla mnie minęła dopiero 1/3 wolnego :) Wszystko to przez pojawiające się w mojej skrzynce ulotki z hasłami "kolorowy powrót do szkoły" itd, a w nich cała masa zeszytów, długopisów i innych gadżetów. Od kiedy pamiętam, kupowanie zeszytów kojarzyło mi się z czymś fajnym i tak od 14 lat jeżdżę do wielkich supermarketów, aby wybrać ładne okładki. W końcu lepiej się przyswaja notatki z ładnych zeszytów, prawda? :)






top - KLIK
spódniczka - tw
torebka - second hand
buty - no name

Co myślicie? 
Pozdrawiam! 

16 komentarzy:

  1. o nie, przypomniałaś mi o szkole, a ja tak nie chce do niej wracać :(

    piękna spódniczka! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. chcesz pocztówkę z Łodzi?
    to wyślij mi maila z adresem - albo napisz na fejsie, na fanpejdżu :)
    chętnie Ci prześlę :)
    ale ja poproszę też jakąś od Ciebie - też zbieram pocztówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nikt nie lubi wracać do szkoły , ja też wolę relaksik :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wygladasz ;)
    Ja też zawsze lubiłam wybierać zeszyty, ale powrotów do szkoły nigdy nie lubiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę irytują mnie te wpisy o tym, że wakacje się już kończą, jeszcze niecały miesiąc a to dużo czasu :) A ładne zeszyty uwielbiam i zwykle długo się zastanawiam nad ich wyborem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi przypadła ta stylizacja do gustu :)
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  7. Top jest genialny - bosko wyglądasz Ty, jak też cała stylizacja!
    PS. Ech... zazdroszczę Ci tej 1/3 wakacji - mnie zostało już tak niewiele... :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Zamiast mówić ile czasu zostało do końca wakacji trzeba go wykorzystać w 300% :) mnie zostały jeszcze 2 miesiące. A wracając do twojej stylizacji bardzo spodobał mi się kapelusz. Dodał ci uroku :)

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. E tam szkoła, taka piękna pogoda, że nie myśli się o takich rzeczach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne okładki to podstawa dobrej nauki ! :)

    Pozdrawiam i wspaniałego weekendu :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja przez dwa lata bylam namietnym postcrossingowcem ale przebila mnie moja mama:) mamy SKRZYNIE pocztowek otrzymanych i dwa wielkie kartony czystych , do wymiany. Chcesz jakas? Rzuc tylko haslo-mamy wszystko. Na kocie jetoye-osobne dwa albumy:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Promieniejesz Kochana :) świetnie wyglądasz!! ❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Do twarzy Ci w tym kapeluszu! Bardzo fajny top - podoba mi się jego tył :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger