21:48

Granat, biel i czerwień


Hej Kochani!
Nie wiem jak Wam, ale mnie piątek zleciał niesamowicie szybko i pewnie z resztą weekendu będzie dokładnie tak samo :)

Dzisiaj Wam się poskarżę :( Nie wiem, jak jest u Was, ale ludzie z mojego miasta chyba pozostali w dawnych latach, kiedy widok człowieka z aparatem stanowił prawdziwą sensację. Prawie za każdym razem z Puszkiem stanowimy niemałą sensację. Ludzie nie wiedzą, jak się zachować, kiedy przechodzą obok nas, niektórzy stoją i patrzą, jakbyśmy co najmniej miały po dodatkowej parze rąk, a jeszcze inni dziwnie się uśmiechają. A najgorsi są chyba ci, co przechodzą na chama na linii ja - Dominika. No masakra!









Dzisiaj prezentuję się Wam w marynarskim stylu :) Sukienkę kupiłam z Marcinem w Stradivariusie przy okazji jakiejś obniżki za 28zł :) Niesamowicie spodobało mi się w niej to, że jest taka prosta. Dzięki temu możemy ją fajnie wpleść do różnych stylizacji :)


sukienka - Stradivarius 
torebka - Fabiola 
bransoletka - emotikon-bizuteria.pl
kapelusz - no name 
buty - no name 

Pozdrawiam serdecznie i życzę wspaniałego weekendu!

17 komentarzy:

  1. oj, w moich okolicach też by pewnie takie coś wywołało sensację :)
    bardzo ladna sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. NIc nowego, ludzie tak reagują wszędzie, nawet w Warszawie w centrum. Nadal to sensacja :) BArdzo podoba mi się ten dzisiejszy marynarski zestaw!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba Twoja stylizacja:D Ślicznie wyglądasz;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że niektórzy chcą wcale nie przeszkadzać, więc stoją i się patrzą, bo czekają aż usłyszą spust migawki i uznają, że mogą przechodzić ;P
    Niektórzy totalnie nie mają pojęcia, co ktoś robi i wcale nie chcą być źle odebrani, więc wolą przystanąć, co my odbieramy czasem jako gapienie się na nas ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie "morskie" klimaty;)
    A ze zdjęciami nie jest łatwo. Ludzie traktują to jak sensację, niestety;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny modny i trochę marynarski styl :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ludxmi się nie przejmują ;D wyglądasz cudownie :D tak marynarsko :D

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczne zdjęcia a Ty cudownie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądasz, idealnie na taką letnią pogodę.
    Zapraszam do mnie na post ♥
    Byłoby mi niezmiernie miło.
    BITHERPHOBIA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna sukienka, zdjęcia wyszły przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super połączeni! Granat z czerwienią zawsze gra. Ślicznie wyszłaś. Fajnego masz chłopaka, że się daje namówić na zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. marynarskie połączenie kolorów i zdjęcia nad wodą, fajny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo przyjemny zestaw w styl marynarskim. :)
    Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger