15:56

Plany na wakacje


Hej!
Być może i spóźniłam się z tym wpisem, bo wakacje zaczęły się jakiś czas temu, ale ciągle zajmowało mnie coś innego  poukładanie w głowie logicznej listy "do zrobienia w wakacje" zeszło na dalszy plan. Moja lista nie jest zbyt długa, ale niektóre punkty mogą stanowić dla mnie wyzwanie, dlatego tym bardziej chciałabym je zrealizować. Radość będzie podwójna :)

1. Zebrać 150 pocztówek. Póki co mam ich prawie 60, ale codziennie przychodzą nowe, dlatego myślę, że ta liczba jest możliwa do spełnienia.
2. Przepłynąć się statkiem.
3. Lecieć samolotem (to uważam za najtrudniejsze do zrealizowania)
4. Zobaczyć zamki w następujących miejscowościach: Golub, Gniew, Kwidzyn, Frombork, Nidzica, Olsztynek, Ciechanów, Pułtusk, Oporów, Książ
4. Iść do parku linowego i na kręgle.
5. Spędzić weekend w Lublinie albo Sandomierzu.
6. Przebiec 10 kilometrów.
7. Wybrać się na koncert, do kina pod chmurką i w końcu uczestniczyć w spotkaniu "Porozmawiajmy o modzie", które odbywają się w moim rodzinnym Płocku.
8. Wybrać się na grzyby.
9. Przeczytać co najmniej 10 książek.
10. Zdobyć szczyt
11. Nakręcić film z wakacji

To by było na tyle, jeśli chodzi o jakieś większe postanowienia na najbliższe 10 tygodni :) 
A Wy jak zamierzacie spożytkować wakacje? Macie jakieś większe plany? 
Pozdrawiam Kochani!

6 komentarzy:

  1. jak będziesz w Lublinie to zapraszam w okolice Suśca ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. ooooo, Oporów jest niedaleko mnie! :D polecam, jest tam ślicznie :) i ma ciekawą legendę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne postanowienia, powodzenia w realizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe wakacje przed tobą. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za to, że jesteście! Jeśli jesteś anonimem podpisz się imieniem lub przezwiskiem, będzie mi łatwiej odpowiedzieć. Proszę mnie nie zapraszać do wymian na obserwatorów i na blogi, bo zacznę gryźć.

Copyright © 2016 Staram się ogarnąć , Blogger